HIHIHIHI geintje

Gizzmo

MF veteraan
8 jun 2001
9.824
524
hon-cbr600-97-bikepics-13289.jpg
 
Oke dan!!! Al wil ik na mijn Honda wel een R6 |(

Dat geouwehoer over die verrekte R6\'s.
Bijna half motorrijdend nederland rijd een R1 of R6.
Het is de honda van vroeger geworden.

Wacht nou maar ff op Gilera supersport aka R6 killer
 
Dat geouwehoer over die verrekte R6\'s.
Bijna half motorrijdend nederland rijd een R1 of R6.
Het is de honda van vroeger geworden.

Wacht nou maar ff op Gilera supersport aka R6 killer

Ik verwacht niet zoveel van die Gilera eigenlijk. Bovendien, er zit toch een GSXR blokje onder?
Die Gilera zal misschien wel een aardige motor zijn, maar de onderdelen zullen wat duurder zijn omdat het eigenlijk een \'nieuw\' produkt is. Op het blok na dan ;) Hoeveel andere Gilera motoren zie je rondrijden in Nederland? Ik heb er nog nooit een met eigen ogen mogen aanschouwen.
 
Gilera 600 op MF

Net nog even zitten kijken maar het water loopt me weer in mijn mond.

Alleen is het nog wel even wachten tot die komt en dan nog maar even gaan sparen.

Als deze op de markt komt tegen de prijzen die we in het hierboven beschreven topic hebben behandeld dan zal je over een jaar weer te veel Gilera\'s zien rijden. Dan gaan we daar weer over zeuren. De R6 & R1 zijn op dit moment gewoon de gaafste, snelste, mooiste, lekkerste, betaalbaarste en hierdoor ook de gewildste motoren. Vind je het dan raar dat er zoveel van rondrijden.

J.W.: Op wat voor een motor rijd jij ook alweer :?
 
Laatst bewerkt:
CBR600 toch?? :) :)

Maaruh, al dat gelul over Yamaha/Honda/Kawa sucks, hehe, wat een onzin...
Tuurlijk, er is te twisten over \'allemansvriend\', \'zielloos\' etc...maar je rijdt toch gewoon wat je lekker vindt! :)

Het is wel leuk om te doen moet ik zeggen..., beetje het andere merk afz**ken :P
 
Ik verwacht niet zoveel van die Gilera eigenlijk. Bovendien, er zit toch een GSXR blokje onder?
Die Gilera zal misschien wel een aardige motor zijn, maar de onderdelen zullen wat duurder zijn omdat het eigenlijk een \'nieuw\' produkt is. Op het blok na dan ;) Hoeveel andere Gilera motoren zie je rondrijden in Nederland? Ik heb er nog nooit een met eigen ogen mogen aanschouwen.

Lichter dan GSXR en idd GSXR blokje er onder.

En Boom Boom jij zult niet hoeven te sparen als jij je R6 er op inruilt.
Misschien dat jullie nu een indicatie hebben wat die Gilera gaat kosten. Althans volgens mijn bronnen

htum.gif

2tum.gif


Motore Quattro cilindri 4 tempi, DOHC
Raffreddamento A liquido
Alesaggio mm 67
Corsa mm 42,5
Cilindrata cc 599
Rapp. di Compressione n.d.
Potenza max n.d.
Coppia max n.d.
Lubrificazione Con olio nel carter
Avviamento Elettrico
Alimentazione Iniezione
Carburante Benzina senza piombo
Accensione Elettronica
Cambio A 6 velocità
Telaio Doppio trave in alluminio e parti in titanio
Angolo canotto 23,5°
Avancorsa mm 92
Interasse mm 1.392
Altezza sella mm 830
Sospensione anteriore Forcella Upside-Down, 43 mm. Regolabile
in estensione, compressione e precarico molla
Corsa ruota anteriore mm 120
Sospensione posteriore Forcellone con sospensione progressiva regolabile in estensione,
compressione e precarico molla
Corsa ruota posteriore mm 121
Freno anteriore Brembo a doppio disco da 320 mm. Pinze a 4 pistoni e pastiglie
in materiale sinterizzato
Freno posteriore Disco da 220 mm. Pinza a doppio pistoncino
Cerchio anteriore 3,50 x 17” in lega di alluminio
Cerchio posteriore 5,50 x 17” in lega di alluminio
Pneumatico anteriore 120/70 ZR17
Pneumatico posteriore 180/55 ZR17
Peso a vuoto Kg 162
Distribuzione pesi ant/post 51% - 49%
Capacità serbatoio lt 18
Lunghezza max mm 2.000
Larghezza max mm 715
Altezza max mm 1.135
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan