Hij doet 't ..

Dun Braojur

MF veteraan
5 aug 2004
12.676
1
Braboland
Hoi allemaal,

ik dacht, deze keer maar eens niet spammen in iemand anders zijn topic maar zelf een topicje openen 8-) .

Zoals misschien bekend heb ik sinds vorige zomer een Dnepr MT11 in bezit, waarmee ik naar volledige ON-tevredenheid enkele keren heb rondgecrosst. On-tevredenheid vanwege heeeeeel veeeeeeeel elektrische problemen, nog meer olie-lekkages, ernstige benzinelekkages, lekke banden, schrikbarende bijgeluiden vanuit het blok, het volledig ontbreken van remmen, superconfortabele vering, en ... roest ... heeeeeeeel veeeeel roest ... ;( ;( ;(

Toch ben ik heimelijk verliefd geworden op dat ding ... ze zeggen niet voor niets liefde maakt blind, nou in mijn geval niet alleen blind maar ook volkomen doof, reuk- en smaakloos volgens mij (en mijn vrouw).

Na maanden werk heb ik het ding gisteravond voor het eerst eens laten proefdraaien, en tot mijn grote verbazing startte hij al na 3x trappen! Ik heb meteen een rondje rond de wijk gemaakt natuurlijk (de helft gereden :] , de ander helft geduwd :( ) Ik heb nog volop afstelwerk te doen, de rechtercarb stroomt nog steeds over, en mijn knippers werken nog steeds niet, maar het begin is weer gemaakt!!!

Nu moet het ding de komende 3 à 4 weken de garage uit, want vanwege een verbouwing binnenshuis :r moeten alle meubels de garage in ...
Over 4 weken haal ik hem terug en ga ik verder aan de slag ... fotos van het eindresultaat volgen dan pas (de digicam ligt inmiddels ook ingepakt in de garage ...)



Ssowww, blabla verhaal, maar ik moest het even kwijt!
 
(oh shit nou zit ik te spammen in een andermans topic :+ )

Ik doe normaal gesproken niet anders 8-)
'kheb toch stiekum al een fotootje, maar let niet op de kwaliteit.

full


Je ziet er natuurlijk geen flikker van zo, maar de bedoeling is goed, toch?
 
'kheb nog wel ergens een bult foto's zitten die gemaakt zijn tijdens afbreken/opknappen/wederopbouw, maar dan moet ik 's goed zoeken ...

ach tis toch tijd van de baas ...
 
Ik doe normaal gesproken niet anders 8-)
'kheb toch stiekum al een fotootje, maar let niet op de kwaliteit.

(Afbeelding)

Je ziet er natuurlijk geen flikker van zo, maar de bedoeling is goed, toch?

Hij wordt wel goed verwend he
Kleedje er onder en stukkie golfkarton

Mijne mot het met kaal beton doen 8-)
 
Heej, als je wilt weten wat je moet doen om een dnepr redelijk betrouwbaar te krijgen moet je effe een meeltje sturen..
 
Goed nieuws: Vandaag met heerlijk weer 25 proefritjes gemaakt!
Slecht nieuws: 't waren 25 ritjes van 50 meter vooruit en 50 meter achteruit.

:+

Kon het dus niet laten ... even met de kids naar mijn ouwelui om nog wat te spelen op de oprit en akker van pa ...

Het resultaat:

full


Drie lachende koppies (o ja, die kale kop is dus van mij)
 
Doet mij denken aan de tijd dat ik zelf een MT10 had.
Snel een bmw R60 blok in gelegd, gaat goed. Jaren mee gereden.

Succes en vele km rijplezier.

Gr,
Henk
 
Terug
Bovenaan Onderaan