Hij doet 't ..

Het eindresultaat mag er wezen. Daar heb je aardig wat werk in zitten zo te zien. Als ik op het uiterlijk af ga dan gaan die laatste technische details ook wel goed komen.
Succes en veel plezier ermee.
 
Het eindresultaat mag er wezen. Daar heb je aardig wat werk in zitten zo te zien. Als ik op het uiterlijk af ga dan gaan die laatste technische details ook wel goed komen.
Succes en veel plezier ermee.

Doet mij denken aan de tijd dat ik zelf een MT10 had.
Snel een bmw R60 blok in gelegd, gaat goed. Jaren mee gereden.

Succes en vele km rijplezier.

Gr,
Henk

Dank voor de positieve reacties!

Ik heb er ook wel vertrouwen in dat dat laatste nog wel lukt hoor, ik kan alleen nu voorlopig een week of 4 niks doen aan dat ding B|

@Henk: het ligt niet in de bedoeling om er echt heeeeel veeel mee te gaan rijden (zo 's zondags een rondje om de kerk met de kinders, stop bij de speeltuin met terras, stop bij de frietboer, ... dus ik vertrouw erop dat dat met het originele Dnepr-blok wel gaat lukken!)
 
hmmm hij glimt nog wel erg.. ik hoop dat je wat aan m'n word-docje hebt, maarre, dat zwart vraagt wel om wat wit in de vorm van een koeie-print vinnik :9
 
hmmm hij glimt nog wel erg.. ik hoop dat je wat aan m'n word-docje hebt, maarre, dat zwart vraagt wel om wat wit in de vorm van een koeie-print vinnik :9

Is een koeie-stront-print ook goed??? Ik heb al wat gecrosst in de blubber op Pa zijn erf, en de kinders wilden meteen het bos in ...
 
Dank u, dank u, :)Ik hoop het onderhand wel zeg, ik heb GVD weer een gezellig weekend gemist aan de foto's te zien!
... en als die kl*te-stukadoor niet heel snel opschiet, dan bind ik hem bij BOT3 met een touw achter de Dnepr en sleep hem er mee naar toe ... B|

:+

Anders herkansinkje bij BOT 4 })
 
als je nog onderdelen zoals rechte stoterstangen en zo moet hebben moet je effe een gil geven, ik heb nog een bak met dat spul...
 
als je nog onderdelen zoals rechte stoterstangen en zo moet hebben moet je effe een gil geven, ik heb nog een bak met dat spul...

GOED-materiaal heb je altijd te weinig, dus ...

Maareh ... volgens mij had jij ook nog een goeie Dnepr-tank liggen enzo, maar het is er nog steeds niet van gekomen om een keer jouw kant op te komen. Zodra ik een keer in het Noorden zit moeten we toch eens wat afspreken ... al was het alleen maar voor een potje bier, toch?

Alvast bedankt voor het aanbod!
 
volgens mij is bachus met de pedaalemmer bij hevu wezen winkelen :?
dus of de motor al helemaal in orde is weet ik nog niet.
maar het is mooi dat bachus weer buiten gaat spelen *D
 
Terug
Bovenaan Onderaan