Hij doetut nog/weer!

Mar1tin

Spa is gááááf!
Donateur
19 nov 2001
6.076
242
Weert (Limburg, NL)
Afgelopen nacht m\'n brommer afgebouwd en vandaag weer meegehad naar het werk. Aansluitend i.v.m. het mooie weer nog lekker rondgegast :} :]
Sh.t, tis toch wel weer wennen na 7 weken non op actief, maar wel lekker toch? :?
Wanneer rijden jullie weer?
(De winterstoppers onder jullie?)
 
Kicken he. Heb de mijne ook uit elkaar gehad vorige winter. Erg leuk als het gebakkie meteen weer start...afstellen en gas met dat ding!!! :] :] :]
 
Afgelopen nacht m\'n brommer afgebouwd en vandaag weer meegehad naar het werk. Aansluitend i.v.m. het mooie weer nog lekker rondgegast :} :]
Sh.t, tis toch wel weer wennen na 7 weken non op actief, maar wel lekker toch? :?
Wanneer rijden jullie weer?
(De winterstoppers onder jullie?)

Winterstoppers?????? :j

Ongeloofelijk zeg, met die zachte wintertjes hier?

Alleen tijdens de ijzel niet gereden, voor de rest kachelen we lekker door aan deze kant hoor.....
 
zondag komt mijn ijzeren ros weer uit z\'n winterslaap...

Pekel is weg, theeft toch genoeg geregend inmiddels..en een beetje water kan ie wel tegen :)
 
Morgen komt ie weer van stal. Pekel is van de weg geregend. Zullen we \'m weer is goed de sporen geven.
 
Ik rij sinds het eind van vorige week weer, was voor mij idd ook wel ff wennen. En natuurlijk iedere dag gelijk weer regen op m\'n pan :(

Vandaag was een perfecte dag, droge wegen, heerlijk *D
 
Was ook van plan om morgen met een vriend een motor op te gaan halen maar als ik zo naar het weerbericht kijk dan wordt het niet veel. Ga echt niet voor de lol 2,5 uur door de regen rijden in mijn leren pak :) .
 
Ik rij nu nog pekelmotor (xl500) maar als het zout goed weg is, over 1 of 2 weken, mag het vfr\'etje weer.
 
Hij doetut nog. Vanmorgen een dik uur gaan sturen om het gevoel weer terug te krijgen. De kop is eraf en de eerste 100 km staan al weer op de teller. Beetje voorzichtig gedaan, want m\'n achterband is aan vervanging toe. De weg was nog behoorlijk vochtig en goor. Morgen ff achterband oproken, toch eens een rollende burnout proberen te maken.
 
Misschien zo wel ff stukkie sturen. Toch nie veel anders te doen en de weg lijkt hier aardig droog. Moet toch m\'n helm halen voor het karten van morgen en laat de motor er nu 1 meter naast staan. :]
 
Misschien zo wel ff stukkie sturen. Toch nie veel anders te doen en de weg lijkt hier aardig droog. Moet toch m\'n helm halen voor het karten van morgen en laat de motor er nu 1 meter naast staan. :]

Is hem dus niet geworden. Regende me te hard. :(
 
Alleen voor en na kerst/oud en nieuw heeft hij ivm ijzel/pekel op stal getaan, maar inmiddels wordt er alweer volop gereden :] :] :]
 
Paar dagen van de zieke geweest, maar gisteren zag ik mijn kans schoon: lekker even gassen op (bijna) droge wegen: even voorkomen dat mijn banden teveel plat afslijten.

Normaal rij ik trouwens ook door, maar gisteren was wel weer even genieten na alle regen en gladheid.
 
Gister even wezen rijden met een kameraad op mijn oude CB650.
We hebben hem aan de praat gekregen met startkabels en na een paar rondjes op het parkeer terrein bleef ie lopen. Toen de weg even op en even lekker gereden, tot dat we even gingen wisselen zodat mijn kameraad even kon sturen. En ja toen sloeg de motor af....
Daar stonden we dan in een parkeerhaven aan een 80 kilometer weg.
Na een paar pogingen om hem aan te drukken, deed ie nog steeds niks.
Bleek dat de massa niet goed contact maakte (kreeg hem soms niet eens op contact). Nadat we dat gefixed hadden kregen we hem na een kort duwtje aan de praat en konden we onze weg weer vervolgen.
We konden er achteraf wel om lachen dat we met pech stonden op een mooie zondag middag.
Maar ik ben blij dat het probleem opgelost is, het was vanmorgen starten en lopen :+
 
Mijn brommertje staat naast die van Max, uit elkaar gesloopt te wachten op onderdelen. :(

Stukje sturen laat dus nog minstens een week op zich wachten......

Trouwens Mar1tin, post eens wat piccies van je motor...
 
Zondag was een perfecte dag om weer een laagje rubber op het asfalt achter te laten. De eerste vliegen ook alweer opgevangen met mijn helm. Vraagje, waarom zijn er eigenlijk mensen die een winterstop inlassen. En dat terwijl er nog bijna geen obstakels op de dijken te vinden zijn zoals fietsende vaders en moeders met hun kroost.
 
Terug
Bovenaan Onderaan