Hij doetut nog/weer!

Een digitale camera staat óók op m\'n verlanglijstje, maar als je er een over hebt hou ik me aanbevolen :} :} :}

Nou ja, ik KAN natuurlijk langskomen en effe wat digitale piccies maken.... MAAR je kan ook met een gewone camera foto\'s maken en deze inscannen. :P

Ja, kheb ook nog een scanner, mocht je die willen gebruiken :P
 
Nou ja, ik KAN natuurlijk langskomen en effe wat digitale piccies maken.... MAAR je kan ook met een gewone camera foto\'s maken en deze inscannen. :P

Ja, kheb ook nog een scanner, mocht je die willen gebruiken :P

\'K ben de hele middag thuis dusuhh??, maar fotorolletje volschieten, ontwikkelen, afdrukken,inscannen (hepikook :P ) duurt allemaal wat langer hoor, dus geduld! Of kom IRL kijken,issie vééél mooier, he Max ;)
:] :] :]
 
Wordt dus 1 van de 2 laatste opties... Geduld oefenen of langskomen. :P

Vanmiddag zal niet lukken, want er moet gewoon gewerkt worden. Kzal Max om de route vragen. Die komt deze week toch zijn brommertje bij mij in elkaar zetten en ophalen.
 
Kannie um misschien beter meteen helemaal kaal maken en het frame e.d. even hier brengen?
Scheelt weer extra sleutelwerk ;)

Hij heeft niet eens geduld om te wachten totdat al zijn onderdelen binnen zijn. Hij wil deze week zijn motor al weer in elkaar zetten om maar te kunnen rijden. I.p.v. dat ie wacht totdat alles klaar is. ( Jong en onbezonnen :P )
 
Terug
Bovenaan Onderaan