Hij is binnen! de TDM voor m'n vrouw

Goeie deal?

  • Geeft jij je geld altijd zo makkelijk weg

    Stemmen: 1 16,7%
  • Had beter gekund

    Stemmen: 3 50,0%
  • Fair deal

    Stemmen: 1 16,7%
  • mazzelaar

    Stemmen: 1 16,7%
  • Afzetter

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    6

Hanzzzz

MF veteraan
3 dec 2002
5.497
181
Soest
Hoi,

We hebben voor m'n vrouw een TDM aangeschaft. *D kan ze ook weer lekker :]
Nu maar hopen dat het goed gata met het oliepeil (zie topic in techniek)

Het is geworden een TDM 850 uit 2000 met 21000 km op de teller. De complete checklist na gelopen voor de aankoop(zie elder op het forum)

Techisch 100% zover ik heb kunnen oordelen. Nieuwe ketting nieuwe uitlaatbochten banden 50% gebruikt. Ander voetsteuntje (was afgebroken) en bagagerekje/handgrepen (was beschadigd) erbij geregeld. Op zich ziet hij er redelijk goed uit maar voor een fiets uit 2000 had het beter kunnen zijn. Heeft buitengestaan. (Verroeste boutjes, zadel niet meer zo mooi (wel heel) en hier en daar wat krassen.Ook pekel in gewerkt maar dat kan je met diesel bijwerken schreef willem1940 ergens :} laat ze maar lullen willem ik wist het nog niet ;) bovenin de voorforkpoten wat roest pitjes maar deze komen niet bij de keering bij het volledig inveren. Ok, ook wat roest bij de stofkappen.

Vraagprijs was 4850 betaald 4600. Was eerst 4700 maar bij de overschrijving van het kenteken kwamen we er achter dat zij uit 2000 was ipv 2001.
:o (toch handig zo'n checklist)

Goeie deal?

full

full


Tjakka nu met goed formaat foto's *D

Bijlage: M4100049.JPG
 
Laatst bewerkt:
Kun je morgen gelijk mee met het ritje van de tdm club.


Even lid worden en gaan met die tdm. tdm-trxclub.nl


MP
 
Das een 2000 kleur, (deze kleur is in 2001 niet meer geleverd)
had ik je zo kunnen zeggen!

En jij gaat je binnenkort héél beroerd voelen :Y
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
Als 't vrouwtje je buitenom voorbij gaat met de TDM _O-

www.tdm-trx.nl
 
Das een 2000 kleur, (deze kleur is in 2001 niet meer geleverd)
had ik je zo kunnen zeggen!

En jij gaat je binnenkort héél beroerd voelen :Y
v
Als 't vrouwtje je buitenom voorbij gaat met de TDM _O-

www.tdm-trx.nl
Ik heb er de ballen verstand van hoor maarre ik het op het internet advertenties gezien voor 2001 in deze kleurstelling (of er moet een miniem verschil in zitten). Zelf nu staat er een 2001 bij motorport in hillegom te koop.
Ennieway, we wilden graag deze kleurstelling dus hebben we in iedergeval de goeie. Ik vindt overigens het aantal kms veel belangrijker dan het bouwjaar als het maar 1 jaar verschild.

Ik zou er heel gelukkig van worden als ze me al redelijk kan bij houden. Als ze me constant voorbij komt dan kan ik niet rijden of een TDM is kwa snelheid, wegligging, remmen e.d. sneller/beter dan een honda VFR. Kwa pk's en stroomlijn e.d. klopt het eerste (snelheid) al niet.

Maar ik zal er eens een polletje voor maken.

Hanzzzz

PS: leuk zo'n TDM club maar ik heb dus een VFR. Overigens de TDM club heeft een eigen forum. Heb ik netjes geregistreerd mag ik alleen wat plaatsen in het topic "prietpraat" Heb ik gedaan krijg is beperkt aantal reakties op.

Ik zie het voordeel niet zo in van een apart forum.

Hanzzzz
 
Terug
Bovenaan Onderaan