Hij is er weer: CBR600F2 stuntmotor vaste prijs €800,-

Status
Niet open voor verdere reacties.

BuuSie

MF veteraan
28 jan 2008
4.860
0
Assen
Hallo,

Deze motor heeft al eerder te koop gestaan, maar wegens te weinig interesse weer uit de verkoop gehaald. Ik had de intentie om de motor als woonwerk verkeer motor te gaan gebruiken echter vanwege het Hollandse weer toch de keuze voor een auto gemaakt. De motor staat mij niet in de weg en hoeft dus ook niet weg. De motor is motorisch en technisch in prima staat en heeft de volgende nieuwe/2ehandse onderdelen:

- Andere voorvork met kroonplaat, T-stuk en nieuwe olie
- Michelin Pilot Power banden voor en achter (500km oud).
- In maart voorzien van nieuwe olie, oliefilter en luchtfilter
- In maart zijn ook de bougies vervangen
- Kabels onder de tank weggewerkt
- TNT koplamp kapje (met een extra lampunit)
- Valkooi (originele blokbouten heb ik ook nog, voor rijden zonder valkooi)
- Digitale kilometer tellertje ( met een extra teller)
- Nieuwe remblokjes achter
- Remus uitlaat
- Geflipte clip-ons voor een breed stuur

Wegens een valpartij in April zijn de voorvork (was niet goed en is vorige week opnieuw vervangen), voorspatbord, linker clip-on en het koplamp kapje vervangen. Dankzij de valkooi zijn het blok en de zijkappen niet beschadigd. Ook het frame is nog recht (kan tijdens proefrit getest worden). De motor is door de valpartij cosmetisch niet meer de mooiste maar van een afstandje ziet de motor er nog best aardig uit.

Het blokje zal rond de 70 á 80k hebben gelopen maar klinkt nog als nieuw en slaat met 1 druk op de knop aan. Verder zijn de remmen goed en ook de ketting en tandwielen kunnen prima nog een seizoen mee.

De vaste prijs van € 800,- is de prijs die ik aan onderdelen kwijt ben geweest. Zolang ik deze kosten eruit haal ben ik tevreden. Dus een recentelijk gecontroleerde motor, met veel nieuwe/2ehandse onderdelen voor een prikkie. (de motor heeft mij vorig jaar september € 1300,- gekost en is afgelopen week voorzien van een andere voorvork met volledige controlebeurt t.w.v. € 375,-).

mvg,
Bryan

Foto's:
999890038_5_AUVY.jpeg

999890037_5_HhO5.jpeg

999890029_5_0b2n.jpeg


contact:
signum996@hotmail.com of 0618454034

Bieden heeft geen zin en testpiloten kunnen beter thuis blijven.
 
Laatst bewerkt:
375 voor een f2 voorvork????
o well.. succes met de verkoop!
250 voor de vork 125 voor montage, en gehele controle motor. Vond de vork ook wat duur maarja zonder vork heb je er ook zo weinig aan.

en bedankt! Prijs is toch redelijk voor een f2 lijkt mij.
 
Laatst bewerkt:
ja man, ben je zo kwijt! was de vorige vork zo krom dan? beetje ebayen (duitsland bijvoorbeeld) doet soms wonderen, tip voor de vlgd keer!
 
ja man, ben je zo kwijt! was de vorige vork zo krom dan? beetje ebayen (duitsland bijvoorbeeld) doet soms wonderen, tip voor de vlgd keer!
Thnx voor de tip, mijn 1ste vork vast indd aardig krom die was niet meer te redden, tweede vork had ik van michael andere stunter uit Assen voor een paar tientjes die bleek alleen van binnen kapot te zijn (bleef maar lekken). Dus toen maar door mijn monteur eentje eronder laten zetten om van het gezeur af te zijn :P.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan