Hij is er weer....

HansGSX-R

MF veteraan
1 nov 2001
6.243
51
Vandaag heb ik mijn gixxer weer terug gekregen.....

Voor degenen die het gemist hadden, ik ben een paar weken geleden op een wat alternatieve manier door de bocht gegaan, waardoor de rechterzijkant, ontdaan van alle uitsteeksels, enigszins grof gepolijst was ;)

full


full


Let op de nieuwe Akrapovic :9~
 
Laatst bewerkt:
HE HANS DAT ZIET ER WEER STRAK UIT
ZEKER MET DIE AKRA PIJP :} :}

jammer dat je zondag niet mee kunt we hebben al 10 man die vertrekken vanaf apeldoorn.

maar ja de volgende keer mischien.
 
ziet er weer strak uit zal hem binnenkort wel weer in het echt kunnen bewonderen

hou de glimmende kant vanaf nu boven he :+
 
ziet er weer strak uit zal hem binnenkort wel weer in het echt kunnen bewonderen

hou de glimmende kant vanaf nu boven he :+

A.s. maandag staat hij er weer te glimmen (en zit ik helaas weer te werken).

Op vrijdag 01 augustus 2003 16:55 schreef fietsertje het volgende:
netjes hoor, zeker wel blij m terug te hebben ;)

Yes, ik heb maar 1,5 week niet gereden en vond het balen.


Op vrijdag 01 augustus 2003 16:43 schreef The Green Flash het volgende:
HE HANS DAT ZIET ER WEER STRAK UIT
ZEKER MET DIE AKRA PIJP :} :}

jammer dat je zondag niet mee kunt we hebben al 10 man die vertrekken vanaf apeldoorn.

maar ja de volgende keer mischien.

Die Akra klinkt echt geweldig, daarij vergeleken was die "oude" Remus een stil pijpje. Onderin brult hij, maar bij 9000 rpm begint hij echt te gillen.

Zondag kan ik het echt niet maken om een dag pleite te zijn, maar dat vertel ik nog wel een keer. Er komen vast nog meer keren en dan ben ik er zeker bij.

Ik heb vanavond nog ff een uurtje gereden om de bandjes in te rijden en de BT012's doen het echt goed. Eerst even een paar rondjes Hoevelaken gedaan (was rustig) en toen nog een paar rotondes gepakt en de bandjes zijn weer volledig ontdaan van hun gladheid.
 
Op vrijdag 01 augustus 2003 21:41 schreef HansGSX-R het volgende:
Die Akra klinkt echt geweldig, daarij vergeleken was die "oude" Remus een stil pijpje. Onderin brult hij, maar bij 9000 rpm begint hij echt te gillen.
Daarom heb ik een Remus, ik ben een beschaafde jongen!! O-)

Mooi hoor Hans, mooiste bike ever is weer hersteld, eigenlijk had je er rood/zwart/zilver kuipwerk op moeten zetten maja dat kostte weer extra he?! ;) :P .
Ook de Akra, subliem natuurlijk.. best there is.. veel rijplezier weer en hou de glimmende kant boven!!
 
Mooi man..

Dus je bent er klaar voor... Doe je wel rustig aan op de Nordschleife?? Het begint traditie te worden dat er een MFer op de Nordschleife onderuit gaat....
 
Schade? Welke schade? Ziet er toch gewoon spiksplinternieuw uit die fiets!
 
Terug
Bovenaan Onderaan