Hij is van mij!!

Plastic Power

MF veteraan
16 jan 2002
3.757
0
Zutphen
Plaatje

Pict0012k.jpg
 
Geen probleem dat je hem verplaatst naar sport, maar al de voorgaande posts zijn verdwenen, tenminste, ik kan ze niet meer zien.... of is dit een tijdelijk probleem met de database o.i.d.??

Hijs moooooi hè? :9~ Ik ben he-le-maal blij!!


CAT
 
Dat wordt morgen zeker de hele dag tuffen of niet
R1.gif
Gefeliciteerd! :)
 
Laatst bewerkt:
Geen probleem dat je hem verplaatst naar sport, maar al de voorgaande posts zijn verdwenen, tenminste, ik kan ze niet meer zien.... of is dit een tijdelijk probleem met de database o.i.d.??

Hijs moooooi hè? :9~ Ik ben he-le-maal blij!!


CAT
Dat komt omdat onze server waar motor-forum op draait vorige week vrijdag gecrashed is, daardoor zijn er enkele posts verloren gegaan.

Hij is zeker weten heel mooi, veel plezier ermee! *D
 
Geen probleem dat je hem verplaatst naar sport, maar al de voorgaande posts zijn verdwenen, tenminste, ik kan ze niet meer zien.... of is dit een tijdelijk probleem met de database o.i.d.??

Hijs moooooi hè? :9~ Ik ben he-le-maal blij!!


CAT

Hoe vaak ben je vanavond al naar de schuur gelopen om even te kijken?
 
Ik heb hem dus 'al' sinds 20 april, maar nu pas een foto ervan. De rest van de voorgaande posts zijn dus helaas verloren gegaan...

Inmiddels 1300 km erop zitten. De 17e mei krijgt hij (zij?) zijn (haar?) eerste beurt.
Inrijden hoort erbij, maar is niet echt leuk. In het begin mocht ik niet langdurig meer dan 5.000 t.p.m. rijden, dat betekende dus: in z'n 6 njente niet harder dan 95 km p/h.


CAT
 
Mooie fiets :9 maar eh je mag toch wel 6000rpm volgens het boekje doen (=120). Als je maar korte ritten doet met tussentijds afkoelen en veel schakelt en toeren wisselt.
 
Ik heb hem dus 'al' sinds 20 april, maar nu pas een foto ervan. De rest van de voorgaande posts zijn dus helaas verloren gegaan...

Inmiddels 1300 km erop zitten. De 17e mei krijgt hij (zij?) zijn (haar?) eerste beurt.
Inrijden hoort erbij, maar is niet echt leuk. In het begin mocht ik niet langdurig meer dan 5.000 t.p.m. rijden, dat betekende dus: in z'n 6 njente niet harder dan 95 km p/h.


CAT
motor is een zij dacht ik, vele woorden zijn vrouwlijk 8-)
 
Een motor is een zij, tenminste als i van mij is, ik rij namelijk niet op een hij, maar das pesoonlijk natuurlijk.

Leuk fiets hoor.
 
Terug
Bovenaan Onderaan