Hij leeft weer!

engel

MF veteraan
9 aug 2004
1.868
2
DELFT
hallo,na 2 jaar stil staan van mijn crosser cr80r uit 1980,ben ik maandag toch maar eens wat gaan sleutelen,en na drie dagen zit er zelfs weer leven in ik blij zoon(11)blij iedereen blij,nog ff mijn zoon leren schakelen en dan gaan we lekker door de bagger raggen.

full
 
"Hij leeft weer".... zeker rond deze tijd dacht ik dat je met een hele andere boodschap op de proppen zou komen...... :P

Leuk crossertje trouwens
 
sorry die van mij is niet meer zo mooi,maar toch bedankt is inderdaad erg leuk,je weet niet wat je hoort.
 
[Alfredmodus]Ik ben vandaag zo vrolijk,zo vrolijk,zo vrolijk ,ik ben vandaag zo vrolijk,zo vrolijk was ik nooit.[/Alfredmodus] :+

Veel plezier met crossen :]
 
nog wel langer ook,ik heb hem al 16 jaar ofzo,ik ging in delft,bij denhoorn waar nu die weg ligt,altijd rijden kerkpolder was dat toen,nu rijd men er vaak met de motor,die bocht is erg mooi daar,maar toen was het kerkpolder kuilen en bulten en heel diep.



full
 
hallo,na 2 jaar stil staan van mijn crosser cr80r uit 1980,ben ik maandag toch maar eens wat gaan sleutelen,en na drie dagen zit er zelfs weer leven in ik blij zoon(11)blij iedereen blij,nog ff mijn zoon leren schakelen en dan gaan we lekker door de bagger raggen.

(Afbeelding)


hee op die crosser heb ik vroeger ook gereden achter kerkpolder(de 2 tieten)
ik wist niet dat je dat ding nog had...en ja wie ben ik nu
 
weet ik niet maar ja hij doet het nog en ik heb ooit nieuwe achterband er op gelegd maar meer niet WIE BEN JIJ DAN
full
 
Hé duck,hoe is het nou met jou,idd jou heb ik ook nog wel eens laten rijden,was leuk he,hier in den haag gaat het goed hoor mail ff gaat veel sneller. groet johnny oja hoek kom je in godsnaam aan die naam???????????????
full

ik heb trouwens wel mijn motor was maar €500,oja rijbewijs heb ik ook (nu wel)
 
nou jij zit hier niet elke dag,net als ik hahahah kijk jij uit met vuur werk ik ken je.


full
 
klopt dat mail adres van je?....johnny.....dubbel n

zit hier wel bijna elke dag...maar was een paar dagen weg
 
Terug
Bovenaan Onderaan