Hij rijd eindelijk

SP1R

MF veteraan
Donateur
11 apr 2002
10.250
2.553
Veenendaal
Sinds euhm, twee weekjes ofzo (??) rijd ie eindelijk. Mn motor die ik al meer als een jaar heb |(

Hier een paar picjes, het is de kleur geel zoals op de onderste foto, mijn eigen camera vind die nl niet zo mooi :P

20-06-2004%20(1).jpg

20-06-2004%20(2).jpg

20-06-2004%20(4).jpg

20-06-2004%20(7).jpg

20-06-2004%20(9).jpg

P1010057.jpg

Hij is nog niet af, maar iig wel een beetje toonbaar :)

Hij is btw 25kw :X

zeker niet, gefeliciteerd met de wedergeboorte dan maar, het verbouwen heeft bij elkaar een jaar geduurt begrijp ik?, laten we zeggen dat het jaar goed besteed is, misschien een piccie van hoe hij was? *D

..............of zit ik helemaal fout en had je je rijbewijs nog niet? :( , vandaar dat jaar.....

Stuurkuipje is een Raptor kuipje met 2 bolle lensjes erin, bellypan komt van een FJ1200.

Ik heb mn rijbewijs nu dik een maand oid, was 17 toen ik m kocht.

Zo zag hij eruit:
Image0065.jpg.jpg

Image0067.jpg.jpg

Kenteken was btw ingenomen vanwege een scheef subframe.

Aardige bike.

Maar wat is nu eigenlijk een streetfighter. Ik zie eigenlijk niet meer dan dat van een sportmotorfiets een naked bike wordt gemaakt. Lees: kuip verwijderen en ander stuurtje monteren. Klaar is de streetfighter.

:X
Waar ga ik in de fout?

Fraaie fiets. Niks mis mee. Behalve dat ie 25Kw is natuurlijk....

Hoomy: Noem het een Naked bike, wat jij wil. Maar IMHO is dit geen strip-de-CBR-en-klaar motor. Maar ik zal het mis hebben...

En nu mn topic toch al gekicked is... :P
21-07-2004%20005.jpg

Achterkant beetje veranderd :)

JanB: 25kw gaat vanzelf voorbij ;)

Die foto is de dag voordat band werd vervangen genomen. Er was een tijdje geen band leverbaar waar ik mee akkoord ging, dus iets langer noodgedwongen daarop moeten rondrijden. |(

Maar bedankt voor het compliment :)

nice bike
van welk jaar was de cbr?
Zijn alle aanpassingen standaard dingen od heb je zelf ook nog veel moeten aanpassen ed.
Mooi gedaan :}

Hij is van 1990, 2002 op kenteken O-)

Kuipdelen zijn allemaal zo gekocht/gekregen, de rest is zelf gemaakt en/of passend gemaakt.

Gepland staan nog:
- 5 Spaaks velgen
- 6 zuiger klauwen
- Home made rvs uitlaat ala Honda Xaxis
- SV nieuwe type achterlicht

En ja nog wel meer, maar dat zal allemaal nog wel ff duren (al zijn er een paar dingen die ik deze winter toch wel voor elkaar hoop te hebben).

Terug
Bovenaan Onderaan