Historie m.b.t. boetes en voorwaardelijke straf

Ja ik kon vroeger ook gewoon een ander voertuig verzekeren totdat ik ineens een heel andere vragenlijst kreeg
die ik moest invullen voor een ander voertuig,daar stond dus wel de vraag bij of ik veroordeeld was voor het veel te hard rijden,
nou mag je niet liegen dus ja in gevuld,het gevolg was dat ik dus geen verzekering meer kreeg op een ander voertuig,
ondanks dat ik al tig jaar verzekerd was bij hun en altijd schadevrij gereden heb,nu was het al meer dan 7jaar geleden
dus heb ik nog na het nodige speurwerk een andere verzekeringsmaatschappij kunnen vinden die dat nog wel wou doen,
anders was ik het haasje geweest en had een veeeeeeel hogere premie moeten gaan betalen.

Gewoon nee invullen dus. :+
 
En dan komen ze er achter als je net een door rood rijdende fietser zonder licht een rolstoel ingereden hebt. Kun je zelf de rest van je leven krom liggen omdat je verzekering niks uit keert.

Overigens zijn het acceptatievragen en wordt je vaak niet nogmaals die vragen gesteld wanneer je bij je huidige verzekering de polis omzet naar een ander voertuig.
 
Terug
Bovenaan Onderaan