Historisch motorsport evenement Barneveld

HansGSX-R

MF veteraan
1 nov 2001
6.243
51
Wie gaan er a.s. zaterdag (27/7) naar Barneveld ? Wellicht leuk om iets af te spreken :)
 
He das een mooi evenement....
Zie je teminste weer die ouwe besjes rijden.
Ben er zeker te vinden, maar smiddags dan...
Enne het is er altijd hardstikke druk...
O.A. Triumph, BSA, Norton, Ajs, Ducati, Etc ETc..
Dus spektakel verzekerd...
 
Laatst bewerkt:
Ik ben er ook 's middags pas. Vorig jaar was het er in ieder geval beredruk, met ook nog een beurs voor ouwe meuk.
'k Hep toevallig een gratis toegangskaartje gekregen :)
 
Ik ga zeker ff langs ben afgelopen zaterdag ook in ameide geweest waar ook lekker door de lokale dorpskern werd geraced is echt leuk evenement.
 
Zal er in ieder geval heen gaan om weer een paar mooie foto's te maken..

Historisch Motorsport Evenement op industrieterrein Harselaar Oost in Barneveld. Races met klassieke motoren. Vanaf 13.00 uur starten ze met de klasse 50 cc en ze eindigen om een uur of vier met de 500 cc. Vanaf een uur of elf beginnen de trainingen. Het rennerskwartier is open, zodat je de motoren ook van dichtbij kunt zien.

CU :}
 
Ik vond het al zo lachen dat we zo veel ouwe motoren tegen kwamen op knpt. Hoevelaken :)
Nu snap ik waarom... ben daar trouwens 1x geweest een paar jaar geleden. Daar kwam ik echt met oorpijn vandaan :P Wat een teringherrie maakten die dingen toen zeg!
 
Ik vond het al zo lachen dat we zo veel ouwe motoren tegen kwamen op knpt. Hoevelaken :)
Nu snap ik waarom... ben daar trouwens 1x geweest een paar jaar geleden. Daar kwam ik echt met oorpijn vandaan :P Wat een teringherrie maakten die dingen toen zeg!

Da's nog steeds zo, ook vandaag. Ik vond de parkeerplaats minstens zo interessant als de race zelf :)
 
Ik ben ook geweest en vondt het wel lachen
Met als hoogte punt de zijspan race
Op een gegeven moment begon een van de coureurs bij te remmen met zijn laars (volgens mij helpt dat niet echt)
de rook kwam van zijn zool af
 
Het was er in ieder geval mooi weer voor. Wat natuurlijk weer het resultaat gaf dat je de hele dag met droge bek liep :9 Ondanks al die mooie db en fietsen ook nog een paar foto's geschoten:
mf0001.jpg

Deze twee oudjes een beetje bijgewerkt :P
mf0002.jpg

Niet alleen ouwe fietsen, maar ook ouwe knarren!
mf0003.jpg

En blijf ze mooi vinden die Nortons :P
mf0004.jpg

Wil ik net zo'n foto nemen van de fiets met z'n bestuurder, gaat er weer zo'n doos achter staan... :( Rot toch verdomme op takke %#$^!
mf0005.jpg

En met z'n allen strak door de bocht ;) die sommige nog wel eens vergaten te nemen :}

Heb nog vijf foto's, als jullie interesse hebben dan lees ik dat hiero wel :}
 
Ik vond de parkeerplaats idd ook wel leuk. En oude, af en toe vrij dikke mannen op historische 50cc-tjes ziet er best grappig uit :P . En :} geluid geluid natuurlijk. Was best druk volgens mij.
 
Het was er in ieder geval mooi weer voor. Wat natuurlijk weer het resultaat gaf dat je de hele dag met droge bek liep :9 Ondanks al die mooie db en fietsen ook nog een paar foto's geschoten:
mf0001.jpg

Deze twee oudjes een beetje bijgewerkt :P
mf0002.jpg

Niet alleen ouwe fietsen, maar ook ouwe knarren!
mf0003.jpg

En blijf ze mooi vinden die Nortons :P
mf0004.jpg

Wil ik net zo'n foto nemen van de fiets met z'n bestuurder, gaat er weer zo'n doos achter staan... :( Rot toch verdomme op takke %#$^!
mf0005.jpg

En met z'n allen strak door de bocht ;) die sommige nog wel eens vergaten te nemen :}

Heb nog vijf foto's, als jullie interesse hebben dan lees ik dat hiero wel :}


Als je nog meer foto's hebt graag ik ben ook geweest was weer heel leuk, ik heb zelf er ook zo'n oude bak bij maar dat is een jap en die moegen niet mee doen.

Ik ben op zoek naar foto's van nr. 83 in de 50cc op een oranje /groene van veen kreidler en nr. 13 uit de 250cc een rode MV Agusta allebei vrienden.
 
Deel 2 van de foto's ;-)
mf0006.jpg

Strak achter elkaar ;) ---bijna---
mf0007.jpg

En natuurlijk de beruchte zijspan combinaties
mf0008.jpg

mf0009.jpg

mf0010.jpg

Blijft een leuke fiets :}

Zal eens kijken naar die Kriedler... ga nu effe snel happen... ;)
 
Deel 3 van de foto's ;-)
mf0011.jpg

Spanning is af te lezen van de gezichten voor de start :z :z
mf0012.jpg

Jacoobird, is dit 1 van je vrienden???

mf0013.jpg

Nog lang geen 'knee down' maar dat lukken alleen echte kerels in zo'n bocht... :j
mf0014.jpg

En nog een voor de BSA liefhebbers ;)
mf0015.jpg

En het was al zo warm die dag, en maar wachten...
mf0016.jpg

En als je dan toch komt om te racen dan is balen als je moet lopen. :( :(

Dat waren ze weer voor vandaag, zal er volgend jaar in ieder geval weer zijn.
 
Helaas de foto is van zijn directe concurent die hem 2x net is voor gebleven start nr 13 de latere winnaar.
Koos (m'n maat) reed met start nummer 83 op zo'n zelfde kreidler als je hem nog hebt heel graag anders toch bedankt.
 
Laatst bewerkt:
Helaas de foto is van zijn directe concurent die hem 2x net is voor gebleven start nr 13 de latere winnaar.
Koos (m'n maat) reed met start nummer 83 op zo'n zelfde kreidler als je hem nog hebt heel graag anders toch bedankt.
Zal zeker nog eens kijken. Waarschijnlijk een foto van achteren, want die krengen gingen zo snel voorbij... heb tig keer leeg asfalt :z
 
Zoeperman, FrankyTL, Recumbent & Jaccobird bedankt voor de complimenten, zal het doorgeven aan m'n camera en deze wat extra aandacht geven!!! :z

Kunnen wel zo'n oud racebrik maken voor het MF, en dan mee doen aan deze race ;-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan