Historische motorcross Barneveld

Triker

MF veteraan
14 mei 2002
1.077
0
Renkum, Waddinxveen
Afgelopen 3 juli was het weer zover, de historische cross te Rhenen op circuit Kwintelooien. Het was super, kan er veel woorden aan vuil maken, maar het was genieten van rook, olie, geluid en historische motormuizen.

Het weer speelde ook goed mee en zorgde voor een droge zaterdag. Weer enkele mooie foto's gemaakt en bij het terug zien van de pics alweer zin in de historische races te Barneveld die binnekort (17 juli) weer worden gereden :)

009.jpg


019.jpg


het albumpje met 27 foto's is terug te vinden op deze url: www.triker.nl/sport/histcross/index.htm


----------------------
En meer info over de Historische motorrace te Barneveld, de 17de juli is hier te vinden:
www.motorracebarneveld.nl/

Het programma voor die dag.


De trainingen beginnen om 11.30 uur en zullen rond 13.00 uur afgerond zijn.
De wedstrijden beginnen 13.00 uur en eindigen rond 18.00 uur.
Aan de start komen ongever 300 courreurs uit o.a. Engeland, België en Duitsland met race- en sportmotoren (tot bouwjaar 1965).
Er wordt gestart in de klasse: 50 t/m 500cc en zijspanklasse.

circuit "Harselaar Oost".

Komende vanaf Amersfoort: Volg A1 richting Apeldoorn neem afslag Voorthuizen en aan het eind van de afrit rechtsaf slaan. Vanaf daar staat de route naar de Parkeerplaatsen aangegeven.

Komende vanaf Apeldoorn: Volg A1 richting Amersfoort neem afslag Voorthuizen en aan het eind van de afrit rechtsaf slaan. Vanaf daar staat de route naar de Parkeerplaatsen aangegeven.
 
Yips, maar tijdens posten van de foto's bedacht ik me eigenlijk dat ik Barneveld er ook meteen bij kon posten, tenslotte een van de gezelligste evenementen die binnekort komen gaat ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan