hitte bikkels

Jade

MF'er
23 apr 2003
50
0
Hoogeveen
Wie gaat er nog meer rijden vanmiddag?In de hitte effe naar rizla en een stukkie sturen met vrieden,nog tips om het uit te houden met warm weer
 
ik ga dadelijk effe , als het nog niet te heet is .

vanmiddag met koude biertjes in de koele huiskamer GP kijken :-)
 
Zometeen ff. en zorgen dat je voor 11.30 weer thuis in de tuin zit, en dan vanavond vanaf 19.30 weer :)
 
Ik ga zometeen ook ff stukkie rijden, maar ehh gister ook heel de dag gereje.
(Ridderkerk --> Baarle Nassau --> Renesse --> Ridderkerk) En zoveel heb ik nou ook weer nie gezweten (maar wel int leer hoor)

Ik wil wel ff kome kijke met dat stunte van jullie, of same stukkie gaan rijden, wie gaat er dan in omgeving Rotterdam of in (zuid) Zuid-Holland??
 
Ik stap zodadelijk in de auto, zet mijn temperatuurregelaar op 23 graden en tuf richting Grouw. Afgelopen week al bijna 1000 km op teller van de duuk gezet en dat is voorlopig genoeg dacht ik.

Iig veel plezier bij het Rizla gebeuren.
 
Ik ga zo maar vast de bike wassen en in de was zetten...

Nu nog te doen,straks smelt ik :+

[me]-=MV=- neemt meteen de auto maar mee zie ik(wat verwaarloos ik die toch,dankzij de motor) :P [/me]
 
NU wordt het te gek!
Blij dat ik net thuis ben.. Temperatuur is nou op het randje :)
Was sowieso geen lol aan te beleven. Te laat vertrokken, dus ontzettend veel wielrenners (echt :r ) en toeristen..
Kortste weg terug, via de snelweg, geen zin om én uit mun pakkie te drijven én me toch de hele route terug te ergeren...

Jaja, ik weet het, ik heb een paar maanden terug geroepen dat ik het NOOIT meer zou doen, op zondag rijden.. Maja, zwakke geest icm paar weken niet gereden })
 
ik denk dat ik zo mijn motoren maar eens een grondige schoonmaakbeurt ga geven. Is hard nodig ;)

Ik wilde eigenlijk nog naar de Rizla Racing Days, maar daar ben ik nu te laat voor en ik had vanochtend geen zin om in mijn uppie naar Assen te rijden, dus dan maar lekker thuis in de tuin boenen.
 
Heb afgesproken om met nog een stuk of wat te gaan :] in de omgeving van
Eindhoven. Zal idd wel zweten worden, maar dan nog....
Des te lekkerder is het om dan ergens een drankje te pakken en daarna
rustig nog een stukje te rijden, drankje pakken, stukje rijden enz.

Motorrijden is soms afzien en blijkbaar alleen voor de real Diehards??? :+

Misschien zie ik nog een MF-er??
 
Nee ik rijd nu alleen s'morgens en s'avonds , overdag te heet en te veel dagjesmensen op de weg :( .
 
zo weer thuis van de rizla net nog ff op de minibike gesjeesd en nos nl ook ff laten rijden .

en nu is het poets tijd
 
Wie gaat er nog meer rijden vanmiddag?In de hitte effe naar rizla en een stukkie sturen met vrieden,nog tips om het uit te houden met warm weer
Rijden,gaat nog steeds wel,stilstaan is ff overleven,
dankzij het iso shirt bij een minimale snelheid meteen weer een cooldown. :)

Koel (cool)
 
Terug
Bovenaan Onderaan