Hitte vast metaal wat is het meest geschikt

Fritz

MF veteraan
27 aug 2004
2.225
1
Nijmegen
Ik ben op zoek naar een metaal soort dat redelijk hitte vast is. Mijn uitlaatpakking is kapot en er is geen nieuwe pakking voor te krijgen. Dwz de normale grafiet pakkingen zijn te dik. Nu heb ik het een paar dagen met GunGum opgelost maar dat scheurt door de trillingen helemaal kapot. Ik wil dus een afdichtings kokertje maken die ik om de buis van de hals van de bocht kan schuiven en de demperbuis. Er blijf nl. een ruimte van 1mm over tussen de hals en de buis als ik de knijpring helemaal aandraai koud op koud.
Iemand een ideetje?
 
Welke kant heb je de demper nodig? Ik heb voor mn diversion een nieuw uitlaat systeem gekocht omdat de linker demper afgebroken is. Rechts ziet er nog redelijk uit maar ik vervang gelijk maar alles. Als je geinteresseerd bent in mijn oude systeem kunnen we vast wel iets overeen komen. Wel even onder voorbehoud dat ik het geheel er ook als dusdanig kan af krijgen...

Kijkaan, eh ik heb het nodig aan de rechterkant, dwz niet aan de jivi kant.
Kunnen we even contact over hebben
Sorry voor laat reply
groet Fritz
 
Ik denk dat niemand iets kan verzinnen als je het hele "plaatje" niet 100% in beeld hebt. Jemig, een pijpje afdichten moet toch kunnen?

Ha ja dat dacht ik ook, maar heb nu vrijwel alles geprobeerd. MAar de hele boel zelfs met rubbers trilt helemaal kapot. Hoe dan ook ik kan niet lassen dus dat is een nadeel, of misschien wel een voordeel want anders komen alle trillingen op de bocht terecht en dat kan denk ik niet de bedoeling zijn.
 
Terug
Bovenaan Onderaan