HJC Ben Spies replica helm

Status
Niet open voor verdere reacties.

Relentless

Ruud-CBR1000RR
9 jun 2006
6.208
73
Rotterdam-Nesselande
Mooie HJC Ben Spies replica

Maat : M

Mooie HJC Ben Spies replica helm,

Maat : M (57-58 )

Prijs voor deze helm : 110 euro inclusief standaard (clear) vizier,

met extra donker getint vizier + 20 euro

met extra zilver vizier + 20 euro

met alle 3 de vizieren dus alles in 1 koop 140 euro !!!!
met 2 vizieren 130 euro
met 1 standaard vizier 110 euro

verder inclusief neuskapje, kinspoiler en helmzak

helm is in zeer goede en schone staat ( binnen en buitenzijde)

voor verdere info mailen !!!

specs :

Identieke replica van Ben Spies FG-15. Figerglass/Kevlar helmschaal geproduceerd volgens P>I>M> technology. "ACS" Advanced Channeling Ventilation System. Volledige doorstroom van frisse lucht vermindert warmte en vochtigheid en bevordert concentratie. uitneembare en wasbare Ginko binnenvoering en wangkussens. Speciale bril voorbereiding in binnenvoering zorgt voor meer comfort voor brildragers. 2 stage vizier zysteem; het vizier valt 5mm terug in de helmschaal bij het sluiten van het vizier; 100% vizierafsluiting gegarandeerd. Shield locking systeem - vizier standaar uitgevoerd met Tear Off bevestiging (Tear off zijn als extra leverbaar) - Luxe HJC helmtas inclusief- Dubbel D-Ring sluiting. 2 maten buitenschaal voor maximaal comfort

dit is de orginele Ben Spies replica met naam, initalen en#19 op achterzijde

full

full

full

full
 
Laatst bewerkt:
Pff mooie muts. Heel dichtbij. maar heb helemaal geen helm nodig. Kgeef je een denk-kickje en ga es heel diep nadenken ;)
 
Haha geloof het allemaal gelijk ! maar was in de eerste instantie eerst even op zoek naar een motorjeans. Maar goed eenmaal op MF :+ weet je niet meer wat je ookalweer zocht door als het oogverblindend moois. denk dat ik er even mee moet wachten, aangezien er niets mis is met mijn helm, maar ik het nog te vaag waag om in een gewone spijkerbroek te gaan rijden :( wel heel jammer
 
Haha geloof het allemaal gelijk ! maar was in de eerste instantie eerst even op zoek naar een motorjeans. Maar goed eenmaal op MF :+ weet je niet meer wat je ookalweer zocht door als het oogverblindend moois. denk dat ik er even mee moet wachten, aangezien er niets mis is met mijn helm, maar ik het nog te vaag waag om in een gewone spijkerbroek te gaan rijden :( wel heel jammer

jammer,gemiste kans :+

alleen de 2 extra vizieren waren al 100 euro, zijn eigenlijk beiden maar 2 of 3x gebruikt.
dus totaalprijs is netjes lijkt me :Y
 
Hoe oud is de helm? en is hij een beetje stil bij de 100/130 ? begint toch een beetje te jeuken -_-
 
@voo doo: helm is behoorlijk stil :Y

@rlentless: ik heb dibbs op t zilveren vizier als die niet meeverkocht wordt, niet vergeten he ;)
 
Hoe oud is de helm? en is hij een beetje stil bij de 100/130 ? begint toch een beetje te jeuken -_-

is volgens mij modeljaar 2010-2011, ik heb de helm in 2012 gekocht op een beurs in duitsland,
is zoals Bazzaz al zegt een stille helm en lekker licht, en denk voor dit geld een mooie helm,

doe de helm weg omdat ik een HJC Monster Ben Spies gekocht heb en ook nog een Arai RX7 Haga en Koscinsky heb,

@ Bazzaz ,als de koper het zilveren vizier er niet bij neemt is ie voor jou,was ik niet vergeten :Y
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan