hjc cs-r1 ervaringen & waar cheapst halen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

kenkerhard

kloon
25 aug 2009
20
0
hoi,

ben een budget biker en heb een nieuwe helm nodig, dus dan ga je al bij HJC kijken.
(gamma helm vind ik dan weer TE cheap)

Wil denk ik de CS-r1 halen. Is best redelijk nieuw model.

deze dus:
silver.jpg



Nu vroeg ik me af of iemand weet waar ik deze het cheapst kan halen.

zag hem bij:

vedascooters.nl 109,-
motorkledinglijn.nl 130,-
bikersbuyit.com 108,-
racelijn.nl 98,-
motomoda.nl 129,-

reviews heb ik nog op internet zitten zoeken, sommige positief kwa helmvorm (maar da's subjectief) andere negatief....

wellicht heeft 1 van julie ook zo 1? wat is julie mening hierover?
eventueel nog alternatieven?

neig wel naar HJC, heb er zelf ook een jet-helm van en ben daar altijd tevreden over geweest.

Alvast bedankt voor de reacties!
 
Laatst bewerkt:
www.kieskeurig.nl www.google.nl


dank je voor de tips, op kieskeurig staat hij niet en op google had ik al gezocht, had een stuk of 2 reviews gevonden.
Pasvorm was men niet tevreden over, maar ik vind dat, zoals ik in de op al zei, nogal subjectief.

op youtube ook nog een vid. review gevonden maar die was van een motorzaak en die zijn natuurlijk wat positief...


Iemand nog tips micshien?
 
Misschien open deuren intrappen, maar Heb je hem al gepast?
Hij kan nog zo stil en alles zijn maar als hij bagger zit heb je er nog niets aan... Zoals je al zei heb je niets aan wat anderen van de pasvorm vinden...
 
Misschien open deuren intrappen, maar Heb je hem al gepast?
Hij kan nog zo stil en alles zijn maar als hij bagger zit heb je er nog niets aan... Zoals je al zei heb je niets aan wat anderen van de pasvorm vinden...


hoi, ga hem zeker in een motorzaak passen en dan zeggen dat ik hem bij winkeltje X voor 98,- kan krijgen....kijken of ik hem voor dat bedrag meekrijg. Anders heb ik mooi de maat en kan ik hem gewoon online bestellen.


Maar vroeg me af of iemand hier er ook rijervaring mee heeft.
of ze echt stil zijn.....of dat ie 'fluit' waneer je de ventilatie openzet. dat soort dingen zeg maar.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan