HJC RPHA 11 integraal helm Glasvezel slechts 5x gedragen

jaerox

MF'er
15 jan 2017
41
8
Beste,

Hierbij aangeboden mijn HJC RPHA 11 motorhelm maat S. De helm is werkelijk nieuw, ik heb hem 5x op gehad maar hij is mij toch net een maatje te klein. De helm heeft letterlijk geen drup regen gezien en geen vliegje geraakt.

De helm is uiterst licht en weegt slechts 1300gram dankzij de glasvezeltechniek, maar wel extreem sterk. Dankzij de vorm is de helm erg aerodynamisch en heb je minimaal last van windgeruis en turbulentie. De helm heeft een levensduur van 10jaar, in tegen stelling tot een polycarbonaat helm (slechts 5 jaar).

De helm is voorzien van een transparant en een UV-werend vizier (erg prettig aan de ogen). Daarnaast is de helm uitgerust met een Pinlock systeem tegen het beslaan van het vizier. Een headsetje kun je ook gemakkelijk aansluiten omdat de helm is voorbereid. Daarnaast is de helm geschikt voor bril dragers. Met de veilige Dubbele D-sluiting is de helm ook geschikt voor circuit rijders. Deze helm is voor zowel dames als heren geschikt.

Ik ga exact dezelfde helm weer kopen omdat ik er zo tevreden over ben, helaas kon ik hem niet omruilen met een nieuwe omdat ik te laat was. Ik heb de factuur beschikbaar, de nieuwprijs was 300euro in de aanbieding. Ik wil er graag 225euro voor hebben. Op de helm zitten minimale krasjes omdat ik deze een keer tegen de muur aan heb gelegd. Op de fotos niet te zien en in het echt ook amper.

Ik kan hem ook verzenden. Hiervoor reken ik een 10tje extra omdat ik hem zorgvuldig moet verpakken met een sterke doos en veel bubbeltjes plastic.

IMG_20230110_184434464.jpg

IMG_20230110_184504599_HDR.jpg

IMG_20230110_184612660.jpg

IMG_20230110_184707043.jpg

Voor meer info zie:


Het makkelijkste is om mij een berichtje te sturen op 0️⃣6️⃣5️⃣7️⃣5️⃣3️⃣6️⃣9️⃣6️⃣1️⃣
 
Terug
Bovenaan Onderaan