poikie
MF veteraan
pff dan heb ik denk/hopelijk gelukDe regeling die voor jou geld is de regeling die er is op de dag dat je je rijbewijs (op) haalt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
pff dan heb ik denk/hopelijk gelukDe regeling die voor jou geld is de regeling die er is op de dag dat je je rijbewijs (op) haalt.
Ja zeker weten!! want ik heb op mijn 18e mijn auto gehaald en gok dat ik dan net zo gevaarlijk ben als dat ik toen mijn motor had gehaald ik ben nu 19 en heb mijn motor rijbewijs inmiddels ook en zit dus ook met die 25 kw regeling tot 21 maar ondertussen SCHEUR ik nog steeds rond ik de dikste auto's die dik 250 kunnen van af mijn 18e.... conclusie der klopt toch echt iets niet.
vraag mezelf nog wel af (voor mensen die echt kantje boord willen spelen) of t gaat om het tijdstip waarop je je examen haalt, of het tijdstip waarop je je rijbewijs ophaald
ten eerste:en weet je wa dan echt kut is: ik wor 18 oktober 21, dat is in het na jaar.
komplete onzin die regeling hier in nederland. Ten eerste: een motorrijder van 21 die onverantwoord rijd of risico neemt die beseft veel beter dat hij zijn eigen leven/gezondheid op het spel zet dan een 18 jarige automobilist. Ten tweede: je kunt met een auto veel meer schade aanrichten aan mede weggebruikers dan met een motorfiets. laat staan iemand van 18 in een grote vrachtwagen. Dat mag dan weer wel. Ten derde: Hier in nederland is toch een groot file probleem, zul je dan het motorrijden niet wat populairder maken? najah. ze zullen we denken dat ze het goed doen daar in politiek denhaag, maar ik heb toch een andere mening. Ik vind dan ook dat ze niet mogen discrimineren, want dat is het gewoon. Dan moet er ook een beperkt autorijbewijs komen en vrachtwagen ook pas met 24 ofzo.
Ben het allemaal helemaal met je eens hoor: die regels zijn helemaal
maar de vergelijking auto motor??? auto kan misschien 250 rijden (heb je wel een hele mooie, maar okeej) een motor is heel wat sneller in optrekken en er zijn natuurlijk auto's die erg snel op trekken maar die zijn in verhouding met motoren veeeeeeel duurder, ben er wel meej eens dat als je hard rijd met een koekblik je sneller schade aanricht dan op een bike maar jah
en weet je wa dan echt kut is: ik wor 18 oktober 21, dat is in het na jaar.
komplete onzin die regeling hier in nederland. Ten eerste: een motorrijder van 21 die onverantwoord rijd of risico neemt die beseft veel beter dat hij zijn eigen leven/gezondheid op het spel zet dan een 18 jarige automobilist. Ten tweede: je kunt met een auto veel meer schade aanrichten aan mede weggebruikers dan met een motorfiets. laat staan iemand van 18 in een grote vrachtwagen. Dat mag dan weer wel. Ten derde: Hier in nederland is toch een groot file probleem, zul je dan het motorrijden niet wat populairder maken? najah. ze zullen we denken dat ze het goed doen daar in politiek denhaag, maar ik heb toch een andere mening. Ik vind dan ook dat ze niet mogen discrimineren, want dat is het gewoon. Dan moet er ook een beperkt autorijbewijs komen en vrachtwagen ook pas met 24 ofzo.
ik weet niet hoor, maar wat ZEIKT iedereen nou over die 35 kw regel? een GS500 is ook al perfect 35 kw, en dat zijn gewoon goede/leuke fietsen om op te rijden.
Ook op een GS500 kan je als het moet heel snel heel hard mee rijden, daar heb je echt geen 600cc of 1000cc poserbike voor nodig.
Maarjah het staat natuurlijk niet stoer bij je vrienden om met een begrensde motor aan te komen, kan je net zo goed brommer rijden he
ik vind best wel klote want nu zit je eerst 2 jaar met een 25 kw opgescheept het is net zo makkelijk met een 25 kw ongelukken te bouwen.
kijk maar eens na het niet goed door kunne trekken tijdens inhalen enzo
nou kijk je kunt idd ook plezier hebben met een 35kw...maar t gaat om t feit dat je je motor gewoon 2 keer moet laten tunnen (misschien zelfs een andere kopen)...dat kost geld. en dan nog een keer een 2e examen...kost nog meer geld.
en dan heb ik hangtieten en dan mag ik ineens zwaar...
en er zijn zelfs onderzoeken en tests gedaan en dat heeft uitgewezen dat motorvermogen en motorongevallen geen verband met elkaar hebben.
ik denk dat t eerder een kwestie is van ''jezelf kunnen beheersen'' op een motor. en al die ''jong'' van een jaar of 16 op dr scooter... dat vind ik dus onbeheerst en gevaarlijk rijgedrag! (een scooter/brommer hoort niet bij het snelle verkeer, maar ook niet bij het langzame...)pluk die mensen maar eens van de weg...dan zou t mijns inziens een stuk veiliger worden!
maar dat is mijn mening.
en weet je wa dan echt kut is: ik wor 18 oktober 21, dat is in het na jaar.
komplete onzin die regeling hier in nederland. Ten eerste: een motorrijder van 21 die onverantwoord rijd of risico neemt die beseft veel beter dat hij zijn eigen leven/gezondheid op het spel zet dan een 18 jarige automobilist. Ten tweede: je kunt met een auto veel meer schade aanrichten aan mede weggebruikers dan met een motorfiets. laat staan iemand van 18 in een grote vrachtwagen. Dat mag dan weer wel. Ten derde: Hier in nederland is toch een groot file probleem, zul je dan het motorrijden niet wat populairder maken? najah. ze zullen we denken dat ze het goed doen daar in politiek denhaag, maar ik heb toch een andere mening. Ik vind dan ook dat ze niet mogen discrimineren, want dat is het gewoon. Dan moet er ook een beperkt autorijbewijs komen en vrachtwagen ook pas met 24 ofzo.