HMV races Barneveld 2012 - PICCIES!!!

Anne1963

Die hard MF'er
17 jun 2009
684
0
Barneveld, 21.07.2012.

't Was een geweldig mooie dag. Niet te warm en vooral heerlijk droog!!

Thinge had er 7 nachtdiensten op zitten waardoor we ietsje later waren dan onze bedoeling was. De trainingen hebben we helaas gemist en de 50cc was net van start gegaan, deze hebben we gedeeltelijk kunnen fotograferen.

We hebben weer heel wat foto's gemaakt maar nog niet gekeken naar het resultaat. Het leek soms alsof mijn camera wat moeite had met scherpstellen... als we de foto's globaal hebben bekeken zien jullie ze vanzelf weer binnendruppelen op MF.

Dank aan alle rijders voor het maken van een mooi spektakel voor ons als toeschouwers, voor de warme ontvangst op het rennerskwartier, de bloemen, de thee en het leuke glas als aandenken aan Barneveld 2012...

Foto verzoeken kunnen jullie uiteraard weer sturen naar TA.photo@live.nl

Wij hebben genoten!!!
full
 
Laatst bewerkt:
Just to start with. Bob Zwarts from England with his temporarely new passenger.
full
 
Just click on the picture and it will be much sharper (that means, on my screen)
 
Nardi de Waal. Motorrijschoolhouder uit Rotterdam. Heeft ooit mevrouw Thinge (Anne1963) les gegeven. Ook klasse 500cc.
full
 
mooie foto's!
het was leuk om jullie even ontmoet te hebben.

Dat was wederzijds......alleen jammer dat we eigenlijk geen tijd hebben om eens fatsoenlijk met mensen te kletsen. Dan zouden we rijders missen in de fotoreeks en dat zou jammer zijn.......
 
Laatst bewerkt:
Dat is nou net wat we een volgende keer willen gaan doen. Ik ben soms vrij en Annemarie kan wel vrij krijgen.......goed idee.......gaan we zeker een keer doen. We zitten meestal toch in een hotel de avond ervoor.......ergens in de buurt........tenzij het dichtbij Rotterdam is.
 
Thinge dacht.... ik klim es in de boom... plaatjes van bovenaf haddden we nog niet....

Geert van Enckevort op zijn mooie Matchless uit 1953

full
 
Laatst bewerkt:
En Ep van Paassen - 90 - als ik het goed heb op een Triumph uit 1965


full
 
Zijspan nummer 17, Dietrich Cöppencastrop met in de bak onze vrolijke Limburger Geert van Enckevort

full
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan