HMV races Boekel. PICCIES!!!!!!!!!

Anne1963

Die hard MF'er
17 jun 2009
684
0
Jajajaja, we waren er undercover.......maar zijn helaas 80x herkent.....dus hebben we maar weer wat plaatjes geschoten.....na eerste schifting hebben we er nog 4931 over. Daar vallen er nog een paar honderd af die wij zelf niets vinden........vervolgens branden we er op verzoek van ongeveer zo'n 20 tot 30 rijders een aantal op dvd/cd en de overige 4000 gaan in het archief...........

Maar, Annemarie (Anne1963) is aan het werk, ik mag zo de late dienst in. Dus, gaat alles weer neerkomen op Annemarie die met haar boekhoudkundige precisie alles weer netjes gaat archiveren. Vervolgens plemt ze de boel op de reeds aangemaakte CD/DVD inhoud en stuurt ze die weer op..........it's just a routine job........
 
Zit ik op de account van mevrouw Thinge te pielen.....daar komt gedonder van :Y _O-
 
Pompompompom........

Denken we hiervan? Winnaars 500cc.
full
 
Noud van der Aa met in de bak Hans Bergmans op een Windle Konig...dat geluid en die toeren......................
full
 
Is deze bocht ook goed opa??
full


Geert van Enckevort op zijn Matchless uit 1953
 
Laatst bewerkt:
Aad Eijs (53 - BSA 1957) en Ton van Dongen (99 - BSA 1951)

full
 
Laatst bewerkt:
De foto's worden steeds mooier :-) Plat op de buik in de berm levert mooie shots op.
Ben benieuwd of ook wij 47 + 74 er weer op gevangen zijn. (350 + pre50)

Groet,
Raymond
 
@Raymond; Jazeker.... en bedankt voor het compliment!

Ben nu alle foto's aan het selecteren en kan geen foto's plaatsen maar zodra ik even een momentje heb zet ik of mr thinge er even wat op van jullie.

Groetjes
Annemarie
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan