HMV races Boekel. PICCIES!!!!!!!!!

Ton van Dongen (99) hier voor Aad Eijs beiden op een BSA


dubbel
 
Laatst bewerkt:
Ton van Dongen (99) hier voor Aad Eijs beiden op een BSA
full
 
Stuivertje wisselen tussen Ton en Aad.....
full
 
Laatst bewerkt:
De latere winnaar in de klasse 350 Ed van Nieuwenhuijzen met in zijn kielzog Raymond Janssen. BSA tegen Velocette MAC.
full
 
De fotoos zijn wat aan de donkere kant, omdat ik tegen de zon in fotografeerde. Ik had, om mijn fotobepakking wat te verlichten, geen flitser meegenomen. Ze zijn met photoshop of een soortgelijk programma prima op te halen. Dus bij voorbaat al excuses.
 
Laatst bewerkt:
Nog éénmaal Raymond Janssen. En nu moet ik snel gaan werken........jammer....
full



Shit, zit ik weer op Anne1963.....daar komt weer gedonder van. Heb net mijn straf voor de eerste keer afgelost......... *O* *O*
 
Laatst bewerkt:
Echt hele toffe foto's :-)

Mooi met het gras en de blauwe lucht erbij, geeft meer sfeer dan op industrieterrein.
 
Voor fotoverzoeken kunnen jullie mailen naar TA.photo@live.nl. We vermelden het adres ook regelmatig op de hier geplaatste foto's maar uiteraard zijn de foto's die we jullie toesturen gewoon zonder...
 
Raymond. Dank!

We gooien ze wel weer bij jullie af binnenkort......
 
Haha Geert... Meneer Thinge zit steeds op mijn account te kletsen met iedereen. Ik zal voortaan niet meer vergeten uit te loggen. Die tijgersluipgang heb ik helaas nooit onder de knie gekregen!
 
Vandaag heeft Anne1963 een groot deel van de dvd's op de bus gedaan. De rest komt binnen een paar dagen...met excuses voor de tijd die het heeft gekost......
 
Inderdaad, 8 Juli is in Schagen.

't Is grappig maar volgens mij is er tot nu toe op iedere HMV dag redelijk tot mooi weer geweest....

Wij zijn er zelf weer in Barneveld op 21 Juli en vandaag kregen we bericht dat Thinge gegarandeerd verlof heeft gekregen op 26 Augustus dus in Eext kunnen we er ook bij zijn...

Voor de Limburgers en het Rotterdam Team hebben we al CD tjes klaar liggen van Boekel en Tubbergen. Die nemen we mee naar Barneveld.

Veel plezier in Schagen iedereen en tot gauw!!!
 
Ha Anne , alles goed hoor! Toen ik al die mooie foto's zag, dacht ik gelijk aan jouw grote broer Jan :') en heb alles over Jan weer eens teruggelezen. Ik ben Jan nooit vergeten...

Dank je Polleke, toeval bestaat niet. Het leven gaat verder en soms, als ik het helemaal niet verwacht, zie ik ineens iemand die me aan hem doet denken. Zo'n moment beschouw ik dan als kadootje...
Ik ben jullie allemaal niet vergeten. Afgelopen weekend heb ik toevallig ook alles terug zitten lezen, dacht aan Jan en z'n toerrit die hij dankzij jullie en samen met jullie toch nog heeft kunnen 'voorrijden', dacht aan alle blije momenten en hoorde weer eventjes zijn lach als ik het MF door de telefoon aan hem voorlas en zo kan ik nog wel even doorgaan.

Fijn om te horen dat het goed gaat en dat mijn grote broer niet vergeten is :)
 
Inderdaad, 8 Juli is in Schagen.

't Is grappig maar volgens mij is er tot nu toe op iedere HMV dag redelijk tot mooi weer geweest....

Wij zijn er zelf weer in Barneveld op 21 Juli en vandaag kregen we bericht dat Thinge gegarandeerd verlof heeft gekregen op 26 Augustus dus in Eext kunnen we er ook bij zijn...

Voor de Limburgers en het Rotterdam Team hebben we al CD tjes klaar liggen van Boekel en Tubbergen. Die nemen we mee naar Barneveld.

Veel plezier in Schagen iedereen en tot gauw!!!


Hoi,

Ik ben dit jaar niet aanwezig in Barneveld, als je wil mag je hem aan een de andere Limburgers geven, dan komt dat wel goed.

Groeten Bert
 
Terug
Bovenaan Onderaan