HMV races Mill 2011. Piccies!!!!!

Heb je toevallig van mijn fiets ook foto's gemaakt in het rennerskwartier? Doe anders maar alles van de 500 klasse ahum... :P
 
Heb je toevallig van mijn fiets ook foto's gemaakt in het rennerskwartier? Doe anders maar alles van de 500 klasse ahum... :P


Nee opa, er zat een streng kijkende man met oorbellen in. Ik durfde ineens niets meer... O-)

Alles van de 500cc? Regelen we.....
 
Heb zomaar onverwachts een extra weekje vrij gekregen volgende week. Alhoewel ik aanvankelijk bang was dat ze zouden zeggen dat ik de rest van het jaar ook thuis kon blijven bleef dat gelukkig uit. *O* *O* *O*

Ik ga die week gebruiken om alle fotoverzoeken die we van rijders hebben af te handelen. Dus aan het eind van de week moet je de cd ontvangen hebben. Zoniet horen we dat graag van jullie.

Als iemand nog fotoos wil, laat het maar weten. Zoals al vaker aangegeven hier: alles is gratis ende voor niets. Fotoos zijn rechtenvrij.

Verzoeken kan via forummail, hier via het topic of via de gewone mail. Wij wachten met spanning af. *O* *O* *O* *O*
 
Ik moet nu eerst naar Vlissingen 2 dagen optreden dan maak ik mijn bestelling.
Jahoor mevr. Thinge dat had ik begrepen. Kan ik goed tegen wat denk je dat er ...haha achter mijn naam staat haha.. Kan zijn dat ik f moeilijk keek omdat voor de start van de training mijn koppelings kabel brak #*&##
 
ben voor de hobby, vroeger beroep, straatmuzikant. uitnodiging gehad van de patha rhei in vlissingen 2dagen feest en muziek. Net weer thuis. Klote geweest voedselvergiftiging. Niet lang gespeelt
 
Das klote Geert. Maar ja jongen....Vlissingen..........dat klinkt al klote.......


Weer een beetje beter?
 
hoho heb daar 20 jaar gewoont. Best tof. Blijf vandaag nog op bed zolang ik het vol hou. Zijn er nog mooie plaatjes?
 
Mijn zus heeft in Vlissingen in de jaren 80 een eigen zaak gehad op de Walstraat. Ik heb er niets mee. Heb vroeger zo'n 12 jaar rond gereden in Zeeland voor het werk, maar nogmaals, ik heb er niets mee........kom nog regelmatig in Vlissingen en viste tot voor kort daar altijd langs de stranden.......voor de rest heb ik daar niets mee. :P

Ik heb nog zoveel plaatjes, maar we hebben de indruk dat de interesse voor de plaatjes niet zo groot meer is. Ik ben gisteren begonnen met het lange uitzoeken van de fotoos voor de diverse rijders die ons gevraagd hebben om fotoos. Ik wil dat deze week afronden zodat iedereen eind van de week, begin volgende week zijn fotoos heeft.

Verder is alles hier rustig. Ik heb gisteren één van mijn motoren verkocht. Een BMW R100RT uit 1982. En van het weekend heb ik een nieuwe camera erbij gekocht en wat nieuwe lenzen. Ook mevrouw Thinge heeft zondag een nieuwe lens gekocht bij Foka.
Van dat geld had ik al een half seizoen kunnen racen,......maar ja. Nu kan ik nog mooiere fotoos maken van jullie. Dat dan weer wel.
 
Om te beginnen een quizvraag (neenee, geen prijzen, wel onsterfelijke roem)

Waar is dit riempje van:[afbeelding]

het is toch niet het riempje van de koning 500 cc van hans de wit toch?

zorie meer paginas dan ik door had .

dacht dat ik een topic had gevonden over de gp van eext waar ik gister was. en toen ik bij die foto kwam dacht ik het zal toch niet waar zijn.
 
Laatst bewerkt:
Even een oud topic afstoffen.

Door allerlei omstandigheden in de familiekring, maar voornamelijk omdat mijn knieen niet meer willen wat ik zou willen en ik daardoor meer ziekenhuisbezoeken heb afgelegd dan me lief is de laatste maanden (tusendoor ook nog 3 weken vakantie gehad) is niet iedereen voorzien van de door ons beloofde fotoos van MIll 2011. Omdat ik altijd probeer mijn beloftes waar te maken, ben ik vandaag begonnen met met uitzoeken en verzamelen van de laatste mensen die nog fotoos tegoed hebben van ons....


Mocht je zelf nu nog bedenken, he leuk, wil ik ook, meld het hier dan even, nemen we dat ook nog even mee........


Excuses aan degene die lang hebben gewacht, maar soms doet het leven dingen met mensen, waardoor andere zaken even minder belangrijk worden...
 
Even een oud topic afstoffen.

Door allerlei omstandigheden in de familiekring, maar voornamelijk omdat mijn knieen niet meer willen wat ik zou willen en ik daardoor meer ziekenhuisbezoeken heb afgelegd dan me lief is de laatste maanden (tusendoor ook nog 3 weken vakantie gehad) is niet iedereen voorzien van de door ons beloofde fotoos van MIll 2011. Omdat ik altijd probeer mijn beloftes waar te maken, ben ik vandaag begonnen met met uitzoeken en verzamelen van de laatste mensen die nog fotoos tegoed hebben van ons....


Mocht je zelf nu nog bedenken, he leuk, wil ik ook, meld het hier dan even, nemen we dat ook nog even mee........


Excuses aan degene die lang hebben gewacht, maar soms doet het leven dingen met mensen, waardoor andere zaken even minder belangrijk worden...

Geheel off-topic, maar die knieproblemen...weleens van de Maartenskliniek gehoord?
Zitten in Woerden en Nijmegen, kan ze aanbevelen!
 
Even een oud topic afstoffen.

Door allerlei omstandigheden in de familiekring, maar voornamelijk omdat mijn knieen niet meer willen wat ik zou willen en ik daardoor meer ziekenhuisbezoeken heb afgelegd dan me lief is de laatste maanden (tusendoor ook nog 3 weken vakantie gehad) is niet iedereen voorzien van de door ons beloofde fotoos van MIll 2011. Omdat ik altijd probeer mijn beloftes waar te maken, ben ik vandaag begonnen met met uitzoeken en verzamelen van de laatste mensen die nog fotoos tegoed hebben van ons....


Mocht je zelf nu nog bedenken, he leuk, wil ik ook, meld het hier dan even, nemen we dat ook nog even mee........


Excuses aan degene die lang hebben gewacht, maar soms doet het leven dingen met mensen, waardoor andere zaken even minder belangrijk worden...


sterkte ermee dan maar (heb zelf versleten knie dus ik heb een idee wat je meemaakt '( )
 
Laatst bewerkt:
Geheel off-topic, maar die knieproblemen...weleens van de Maartenskliniek gehoord?
Zitten in Woerden en Nijmegen, kan ze aanbevelen!

Dank voor het meedenken en de goede zorgen. Helaas is mijn knie gewoon versleten volgens de MRI scan en de artsen en dus niets aan te doen. Doordat ik al vanaf juli ermee ben doorgegaan, is nu mijn rechterknie ook defect. Zelfde probleem waarschijnlijk. Daardoor heb ik ook rugklachten gekregen.

Voor de rest gaat alles goed......
 
Dank voor je meeleven. Tsja, ik hoor nu ook bij de versleten knieen generatie........ik kan er niet mee zitten. We maken er het beste van.....


Ik kan er juist heel goed mee zitten, door- en op m'n knie-en is een heel ander verhaal :+ (staan ook trouwens....)


OK beetje flauw...
;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan