HMV races Mill 2011. Piccies!!!!!

Evert Janssen, Velocette MAC 1953.
full
 
Laatst bewerkt:
125cc. Nummer 3 is Henk Endeveld op een Moto Morini uit 1960. Nummer 32 is mij niet bekend.

full
 
Iemand al een idee van welke motorfiets dit riempje is? Voor de ouderen onder ons toch een ABC'tje?
[afbeelding]


Het is Noud v/d AA , je herkent hem aan de vingers, zien er meestal zo uit als hij op het rennerskwartier is :Y

Als je noud zegt, zeg je König dus.... *D

( aandrijfriempje roterende inlaatschijf )


Mooie foto´s trouwens :}
 
Laatst bewerkt:
Het is Noud v/d AA , je herkent hem aan de vingers, zien er meestal zo uit als hij op het rennerskwartier is :Y

Als je noud zegt, zeg je König dus.... *D

( aandrijfriempje roterende inlaatschijf )


Mooie foto´s trouwens :}


En we hebben een winnaar. Geweldig Eric. Kop geraden en ook nog het merk. Jij moet een kenner zijn........een biertje heb je zowiezo te goed van ons en misschien wel meerdere......

Dak verder voor het compliment.
 
Laatst bewerkt:
Dit is idd Evert Janssen, de vader van Raymond, in de pre-50 klasse - Velocette MAC 350.
Evert doet ook mee in de 350cc klasse, ook op een Velocette MAC 350 en ook met nummer 47 - vandaar de verwarring waarschijnlijk...


Helemaal gelijk. Dank voor je correctie. Ik wil niemand tekort doen......We hebben ook zoveel fotoos en we kennen de meeste rijders niet persoonlijk helaas. Ik heb er alleen al van de eerste (en enige manche), 1866 en van Annemarie moeten we nog even nakijken, maar vast ook wel zoiets....
 
Terug
Bovenaan Onderaan