HMV races Mill 2011. Piccies!!!!!

thinge

MF veteraan
22 jan 2006
3.153
1
Rotterdam
Mevrouw Thinge en ik zijn klaar om te vertrelkken naar Mill om wat fotoos te schieten van de races daar. Of we er aan komen en hoe we het gehad hebben kun je hier volgen later........

*Mompelt verder iets over eindelijk eens een weekend vrij en fotoos moeten maken enz, enz....*
 
We zitten er klaar voor!
full
 
We zijn thuis, hebben bijna gegeten en gaan dan voorzichtig beginnen....hehehehe.


Beetje vervelende afloop gehad deze editie van Mill, na een vrij ernstig ongeluk in de tweede manchr van de 50cc. De races werden daarna afgelast......van de eerste manche hebben we meer dan 2500 fotoos.
 
We zijn thuis, hebben bijna gegeten en gaan dan voorzichtig beginnen....hehehehe.


Beetje vervelende afloop gehad deze editie van Mill, na een vrij ernstig ongeluk in de tweede manchr van de 50cc. De races werden daarna afgelast......van de eerste manche hebben we meer dan 2500 fotoos.

:o ,hoe lang duurde die manche dan?,je had beter een film kunnen maken :Y
 
Ja, voordat je die gepost hebt... maar bij 2 manches anders had je er 5000 gehad... :z
 
tsja mannen, mijn camera maakt 8 fotoos per seconde en mijn vinger is nogal plakkerig geweest vandaag. Tsja, het weer hé.....
 
Ik was in de buurt (+/-50min rijden) maar ben niet geweest. Dat moet een flinke domper geweest zijn vandaag door dat ongeluk. 2500 foto's is wel erg veel, succes met uitzoeken :)
 
Was een heel vervelende situatie. Twee renners kwamen met elkaar in botsing, waardoor één rijder, volgens de lokale krant, in kritieke toestand naar het ziekenhuis is vervoerd......

Is een flinke domper voor iedereen, niet in de laatste plaats de rijders zelf. Laten we hopen dat het allemaal goed komt en dat de rijder straks weer helemaal opknapt.


De fotoos komen vanaf morgen. Gaat misschien later op de avond nog wel lukken, maar momenteel onverwachts bezoek........
 
Ik was in de buurt (+/-50min rijden) maar ben niet geweest. Dat moet een flinke domper geweest zijn vandaag door dat ongeluk. 2500 foto's is wel erg veel, succes met uitzoeken :)


Je zou ook kunnen denken: onze fotografische kunde is zo gering, dat we 2500 fotoos nodig hebben om er 50 goeie redelijke aardige matige van over te houden. En dat is nog zo'n gekke gedachte niet. We hebben het al vaker gezegd: we zijn goedwillende amateurs. Niets meer en niets minder.......
 
Je zou ook kunnen denken: onze fotografische kunde is zo gering, dat we 2500 fotoos nodig hebben om er 50 goeie redelijke aardige matige van over te houden. En dat is nog zo'n gekke gedachte niet. We hebben het al vaker gezegd: we zijn goedwillende amateurs. Niets meer en niets minder.......

Het is u vergeven ;) ,post alvast een mooie kreidler :P
 
Mooi,mooi,mooi :9~

dank u :}

enne strakke pic's :Y
 
Laatst bewerkt:
Goedemorgen Erik. Inhuren niet, maar gewoon gratis en lekker veel fotoos maken kan natuurlijk wel. We komen met plezier eens een dagje gratis fotoos maken hoor.

Laat maar weten wanneer en waar...uhhh, we gaan nog wel op vakantie eind deze maand.......
 
Voor we beginnen nog even de spelregels: indien je fotoos van jezelf of kennissen hebben wilt van de races in Mill, laat het maar weten. Ze zijn gratis en vooralsnog rechtenvrij. Het branden op DVD/CD en versturen doen we ook gratis. De rijders geven ons een mooie dag, geven wij de rijders wat fotoos. Just like that.

Als je op de fotoos klikt worden ze groter en beter van kwaliteit (bij ons op de pc althans) De fotoos zijn gemaakt met een Canon 7D en een Canon 600D, beiden met L glas. Fotoos zijn ongeveer tussen de 3 en 7 MB groot. Voor plaatsing op MF verkleinen we ze. We doen verder geen enkele fotobewerking, gewoon omdat dat teveel tijd kost en ook omdat wat wij mooi vinden jullie misschien niet mooi vinden. Een enkele keer snijden we de fotoos uit om storende achtergronden weg te werken of om de rijder wat groter in beeld te krijgen. Alle fotoos worden verkleind naar ongeveer 14 % om te kunnen plaatsen op MF. Dat kost wel kwaliteit, maar de echte fotoos zijn groot genoeg (18 MP) om heel groot te laten afdrukken.

Verder zjn we gewoon amateurs die onze camera's aan het uitproberen zijn, dus verwacht geen perfecte fotoos. Ze geven gewoon een indruk van een HMV racedag.

We stonden op de hoek van de Looierijweg en keken naar de bocht van de Brandsestraat.

Onze grote dank gaat uit naar Martin, de baancommisaris daar. Zonder hem hadden we veel van onze fotoos daar niet kunnen maken.
Voor verdere vragen, mail ons.....
 
Laatst bewerkt:
Om te beginnen een quizvraag (neenee, geen prijzen, wel onsterfelijke roem)

Waar is dit riempje van:
full
 
wat vakantie???!!! kunnen jullie geen fotoos maken in eext boehoehoe... ben erg benieuwd naar de plaatjes als die zijn zoals in rockanje dan weet ik het wel. drupdrup... ;) tja.. erg sneu voor hans. Had erg veel pijn dat zag ik wel. Later hoorde ik dat zijn gebroken ribben de longen hadden doorboord. Niet vergeten dat die zijspanrijders ook pech hadden. Eentje blijft deze week nog in het hospitaal en de ander moest er vandaag naar toe om zijn sleutelbeen dat op meerdere plaatsen is gebroken te laten reviseren. Hij kon er zelf nog om lachen. Was nog groggy van..?? Oja... opa de eerste plaats 500 classic's haha..
Goedemorgen Erik. Inhuren niet, maar gewoon gratis en lekker veel fotoos maken kan natuurlijk wel. We komen met plezier eens een dagje gratis fotoos maken hoor.

Laat maar weten wanneer en waar...uhhh, we gaan nog wel op vakantie eind deze maand.......
 
P.s. wij wensen allen veel sterkte en een spoedig herstel
wat vakantie???!!! kunnen jullie geen fotoos maken in eext boehoehoe... ben erg benieuwd naar de plaatjes als die zijn zoals in rockanje dan weet ik het wel. drupdrup... ;) tja.. erg sneu voor hans. Had erg veel pijn dat zag ik wel. Later hoorde ik dat zijn gebroken ribben de longen hadden doorboord. Niet vergeten dat die zijspanrijders ook pech hadden. Eentje blijft deze week nog in het hospitaal en de ander moest er vandaag naar toe om zijn sleutelbeen dat op meerdere plaatsen is gebroken te laten reviseren. Hij kon er zelf nog om lachen. Was nog groggy van..?? Oja... opa de eerste plaats 500 classic's haha..
 
Terug
Bovenaan Onderaan