HMV Races Mill 2012. PICCIES!!!!!!!!

De verslaggever heeft gewoon een kopie van het programmaboekje opgevraagd en het klakkeloos overgeschreven.

Ik zal die krant eens mailen, dat ik nog wel wat tijd over heb en tegen een kleine, maar niet te kleine, vergoeding, best bereid ben om een wel fatsoenlijk stukje voor die krant te schrijven.
 
by the way thinge, as die baas van jou ga lope **$%#&8 dan bel je mij ma. Ik doe hem een aanbod dat tie ni kan wijgere haha
 
Kees Dijkema op zijn Velocette MAC uit 1938 (een ex Willem Plet racer), 2e manche in Boekel.

full
 
Hallo Is wel stil hier zou het aan de warmte liggen???
we gaan hier vandaag al boven de 30 graden, en voor zondag zou het 36 graden worden PFFFFFF

Trouwens Opahaha, ben je al aan het trainen, voor onze rit in Eext!!
 
Stil Bert? Een beetje wel.

Vandaag gaat Annemarie de laatste hand leggen aan het sorteren. Daarna begint ze aan het branden van de tientallen dvd's die we "in bestelling" hebben staan. We hebben van dit seizoen in totaal enkele tienduizenden foto's. We zijn een beetje doorgeschoten, omdat we van iedereen foto's wilden hebben. En dat hebben we dus ook. Maar van de 300 rijders vraagt het grootste deel nooit om foto's. Maar dat is ok.......we hebben hier zelf voor gekozen....hahaha.
 
Laatst bewerkt:
Stil Bert? Een beetje wel.

Vandaag gaat Annemarie de laatste hand leggen aan het sorteren. Daarna begint ze aan het branden van de tientallen dvd's die we "in bestelling" hebben staan. We hebben van dit seizoen in totaal enkele tienduizenden foto's. We zijn een beetje doorgeschoten, omdat we van iedereen foto's wilden hebben. En dat hebben we dus ook. Maar van de 300 rijders vraagt het grootste deel nooit om foto's. Maar dat is ok.......we hebben hier zelf voor gekozen....hahaha.


Maar ja dat weet je natuurlijk , alleen de knapste willen fotos!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan