HMV Races Mill 2012. PICCIES!!!!!!!!

Tussen de vele verzoekjes om het plaatsen van foto´s door, smokkel ik soms een plaatje voor mezelf er tussendoor. Gewoon omdat het kan.

Bij deze dus. Forever young. Hans de Wit op zijn König.
full
 
Manfred Kasen en Sigrid Schild zien er zonder helm ineens heel onherkenbaar uit. Maar mensen wat gaan deze twee hard zeg. Ze waren ook de terechte winnaars in Mill. Let wel, het gaat om de regelmatigheid en niet om de snelheid. Dus, en heel snel rijden en dat ook nog heel regelmatig doen, is eigenlijk een klasse apart. En dat zijn ze dan ook........Manfred en Sigrid.
full
 
Laatst bewerkt:
Zo, meneer van Kessel, zijn wij niet iets vergeten?

(Henk van Kessel op zijn originele fabrieks Kreidler)
full
 
Laatst bewerkt:
Omdat toch niemand meekijkt, kan ik mooi even de inwendige mens gaan verzorgen en een bezoekje aan het toilet brengen voor mijn dagelijkse kleicursus. *O* *O* *O*
 
Onze andere Duitse zijspanrijders en niet minder symphatiek. Dietrich en Dagmar Cöppencastrop Op een BSA A10 uit 1954, één van de weinig niet BMW's in de zijspanklasse.
 
Onze andere Duitse zijspanrijders en niet minder symphatiek. Dietrich en Dagmar Cöppencastrop Op een BSA A10 uit 1954, één van de weinig niet BMW's in de zijspanklasse.
Dan nu wel met foto. (ga je lekker Thinge)?
En dan ook nog de verkeerde foto.......sjonge,sjonge.... |( |( |(
 
Laatst bewerkt:
Raymond Janssen ook weer van de partij. Maar die gaat zo snel, dat het zelfs voor een Canon moeilijk is om hem vast te leggen. Prachtige rijstijl en bloedsnel. Hier in de eerste manche op de Brandsestraat.
full
 
Zo, jullie wilden meetrekfoto's. Dan krijgen jullie meetrekfoto's...

Deze is op verzoek omdat we eigenlijk deze man moeten eren om zijn verdiensten in de motorsport in Nederland. Cas Zwart op een Ducati Desmo uit 1965. Cas draait nog steeds zijn rondjes op zijn breedcarter Ducati.....let wel, deze man is bijna 85 jaar.......daarom speciaal voor Cas......gisteren in actie in Mill.[afbeelding]


cas woont 500 mtr van mn werk af en hij doet soms waat draai en freeswerk voor me.
Ik doe zijn auto weer in onderhoud/apk. Naast die 85...heeft ie meerdere hartoperaties gehad. Hij kan helaas steeds minder..maar isqua verhalen een genot om naar te luisteren :)
Hij maakt zelf zn bigends, versnellingsbaktandwielen/assen en nokkenassen oa van zn ducs.. Hij heeft zoveel materiaalkennis en de techniek in huis dat ie dat allemaal kan. Zijn er maar zeer weinig in nederland. Nico bakker heeft het vak van Cas geleerd :Y
 
Cas is inderdaad een duizendpoot en een geweldige techneut. Heeft geloof ik zelfs een CNC draaibank thuis.

Maar zoals gezegd: Cas heeft heel veel betekend voor de NL motorsport. En eigenlijk helpt hij dus nog steeds mensen. En persoonlijk vind ik hem mede daardoor ontzettend ondergewaardeerd. Maar ja, zo gaat het steeds: roem is vergankelijk.
 
nounou ik was er ook niet en gelukkig heb ik die mooie plaatjes ook niet gezien haha...tja wat heb ik toch een aantrekkingskracht op die mannen met hun snelle motoren de laatste tijd. ze willen dat ik met hun mee rij...misschien n nagellakje???
 
nounou ik was er ook niet en gelukkig heb ik die mooie plaatjes ook niet gezien haha...tja wat heb ik toch een aantrekkingskracht op die mannen met hun snelle motoren de laatste tijd. ze willen dat ik met hun mee rij...misschien n nagellakje???


Héhéhéhéhéhé...
 
Cas is inderdaad een duizendpoot en een geweldige techneut. Heeft geloof ik zelfs een CNC draaibank thuis.

Maar zoals gezegd: Cas heeft heel veel betekend voor de NL motorsport. En eigenlijk helpt hij dus nog steeds mensen. En persoonlijk vind ik hem mede daardoor ontzettend ondergewaardeerd. Maar ja, zo gaat het steeds: roem is vergankelijk.


Het schuurtje/garage staat zo vol met bende en werktuig dat je je kont niet kan keren _O-
Er staat altijd een duc op de brug. dan weer dit stuk gedraaid..dan weer dat :+
Ik kom er altijd graag. Leuk om te zien wat ie doet en kan.
Ik heb het er wel eens met hem over gehad dat ik eigenlijk moest stoppen met autotechniek en bij hem in de leer moest gaan. Maar dat is zoveel kennis..dat leer je niet in 10 jaar :N
 
Mooie meetrekkers Thinge!!
Voor mij was het weer ff geleden dat ik met een camera langs de baan stond, vond het erg wennen. Had het idee dat er ook wat meer beweging in de motoren zat door de wat mindere vering dan moderne motoren. Was ff zoeken iig naar juiste sluitertijd. Ook vond ik het jammer dat je als bezoeker erg beperkt werd in de plekken om te kijken.
 
Not only has he thrown the Norton in a skip it seems, now I get the impression he went on holiday and when he went home left Edwin behind, tied to a big tree with some tie-raps me thinks...


Unfortunatly for all of you,
not tie-rapped to a tree, but looking to trees and rocks in the Usa, in Eext my youngest daughter has her birthday so that is the reason why Bert has asked Geert.

So alive and kicking
Edwin
 
Hahahah, volgens mij hebben ze het stukje van vorig jaar nog maar eens geplaatst.

Hoi Edwin trouwens. :W :W Alles goed daar in de ussa?



Dat stukje van vorig jaar kan ook niet, toen waren we gelijktijdig met Mill op vakantie!!!
Dus doordat er een paar fotograven er dit jaar niet waren, loopt alles in de soep.
Lijkt me het beste dat jullie je gewoon laten zien in Eext. dit voorkomt waarschijnlijk een hoop problemen.

Groeten oet Naer
 
Terug
Bovenaan Onderaan