Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Zo, jullie wilden meetrekfoto's. Dan krijgen jullie meetrekfoto's...
Deze is op verzoek omdat we eigenlijk deze man moeten eren om zijn verdiensten in de motorsport in Nederland. Cas Zwart op een Ducati Desmo uit 1965. Cas draait nog steeds zijn rondjes op zijn breedcarter Ducati.....let wel, deze man is bijna 85 jaar.......daarom speciaal voor Cas......gisteren in actie in Mill.[afbeelding]
nounou ik was er ook niet en gelukkig heb ik die mooie plaatjes ook niet gezien haha...tja wat heb ik toch een aantrekkingskracht op die mannen met hun snelle motoren de laatste tijd. ze willen dat ik met hun mee rij...misschien n nagellakje???
Cas is inderdaad een duizendpoot en een geweldige techneut. Heeft geloof ik zelfs een CNC draaibank thuis.
Maar zoals gezegd: Cas heeft heel veel betekend voor de NL motorsport. En eigenlijk helpt hij dus nog steeds mensen. En persoonlijk vind ik hem mede daardoor ontzettend ondergewaardeerd. Maar ja, zo gaat het steeds: roem is vergankelijk.
Not only has he thrown the Norton in a skip it seems, now I get the impression he went on holiday and when he went home left Edwin behind, tied to a big tree with some tie-raps me thinks...
Volgens de krant was ik er gewoon bij, kijk maar
http://maasdriehoek.kliknieuws.nl/nieuws/144105/knap-bochtenwerk-van-geroutineerde-piloten
Groeten uit US
Edwin
Hahahah, volgens mij hebben ze het stukje van vorig jaar nog maar eens geplaatst.
Hoi Edwin trouwens.![]()
Alles goed daar in de ussa?