HMV races Schagen 2012 - PICCIES!!!!

Nou ik ben blij dat ik niets zie wat die .... in de bak allemaal uithaalt.!!!

Jammer dat jullie geen foto hebben van het oprijden van de eerste manche, het schijnt dat ik zonder Edwin ben weggereden. Pas toen ik Chris van Paasen gebarend naast de weg zag staan , keek ik eens , en zag in de verte iemand aangelopen kwam.

Verder heb ik de fotos ook op de Cd voor een stuk bekeken, en ik mag wel zeggen, petje af.
Er zijn een paar juweeltjes bij.

Groeten Bert


_O- _O- _O- _O- Edwin zorgde zo wel voor de vrolijke noot Bert.

*O* *O* *O* *O*

Ik heb dat verhaal trouwens in de wandelgangen gehoord dat je bijna alleen was weggereden. . Maar weet je Bert, je ziet zo weinig van wat er allemaal gebeurd soms. Wij kijken uren door het kleine gaatje van de zoeker en missen heel veel. Ik had ook na uren verschrikkelijke kramp in mijn arm. Mijn camera weegt met lens 3 kilo en daar sta je dan uren mee voor je oog. Ik moest hem soms echt even laten zakken en mijn armen wat rust geven....en dan mis je weer rijders die later misschien om fotoos vragen. En wij claimen dat we van iedereen minimaal een foto hebben......

Ik denk soms dat we een beetje doorgeslagen zijn.
 
Je hebt soms van die gekken. _O- _O- :Y

Gespot door die andere fotograaf (Anne1963). Doordat ik toch al doorweekt was, de jas maar even open........kon het een beetje onluchten.......

In tegenstelling tot wat de foto uitdrukt, had thinge er wel zin in.....maar ja elke foto is een momentopname...
full
 
I loved that story. It happens often that the driver sets off without the bakkenist - the driver has no way of knowing until the sidecar wheel comes up at the first corner!! Bert, do you find that your Beemer goes well without Edwin?? If you decide that he is 'surplus to requirements', I can find a place for him. My bakkenists are all 'out of action' or already employed, haha.
Bob.
 
Ik kan het niet vaak genoeg zeggen, maar als wij op de fotoos klikken worden ze een stuk beter en vooral scherper.

Is dat bij jullie herkenbaar?
het verkleinen door M-F maakt de foto's wat minder, op 600pix breed posten verhelpt dit,

jij en de rest weet dat ze goed zijn toch ..
 
het verkleinen door M-F maakt de foto's wat minder, op 600pix breed posten verhelpt dit,

jij en de rest weet dat ze goed zijn toch ..

Daar heb je gelijk in. Ik verklein elke foto handmatig en soms is 600 pixes dan nog te groot voor M-F.

Ach, zolang de rijders er blij mee zijn......
 
Geert Van Enckevoort (80) sproeit zijn maatje Bert van Lier een beetje onder in de training voor de 500cc Klasse.
full
 
Nardi de Waal, met in de bak Rob Koster hier voor Jan Braas met in de bak Hans Bergmans (11). Ook weer in de training s'morgens.
full
 
Anja Braas met in het Zijspan Diana Bouman hier net na de start in de training voor nummer 33 Geert en Gary Knevelman.
full
 
Bert dacht vast en zeker........verrek die koppeling doet niet veel meer.......of dacht je dat niet Bert?
 
Bert dacht vast en zeker........verrek die koppeling doet niet veel meer.......of dacht je dat niet Bert?

Ja dat was het eerste wat ik dacht, het tweede wat ik dacht hoe kom ik die bocht nu lekker door zonder terug te schakelen.! en het derde was Geert (Opahaha) had mij al lekker het vizier vol geblazen, dus zicht was nihil. En het vierde was verrek het regent.
En het vijfde wat ik dacht (als ik nou eens in het zonnige zuiden was gebleven).
Maar spijt dat ik naar Schagen ben gegaan heb ik echt niet.

groeten Bert tot de volgende droge wedstrijd
 
Terug
Bovenaan Onderaan