HMV races Schagen 2012 - PICCIES!!!!

Anne1963

Die hard MF'er
17 jun 2009
684
0
Klaar voor vertrek richting Schagen.

Nog nooit eerder geweest maar wordt vast weer een gezellige boel. We hebben een lijstje mee van mensen waar we extra op zullen letten maar natuurlijk houden we ook ook de Limburgers en onze eigen Rotterdammers in de gaten.

We hopen natuurlijk ook Monique nog even te zien. Monique maakt al vele, vele jaren hele mooie plaatjes van de HMV races!!!

See you all at Schagen............


Fotoverzoeken kun je altijd mailen naar TA.photo@live.nl
 
Laatst bewerkt:
Man,man, wat een weertje........wie gaan er nu racen....

Nog gekker, wie gaat er in een stromende regenbui nog foto's maken......nou ik zag 1 gek langs het circuit........was tevens ,buiten wat lokale bewoners, ongeveer de enige bezoeker leek wel....nou ja,bij wijze van spreken dan....maar wat een gek die fotograaf.....o wacht.......

full
 
Cas Segers was gelukkig weer van de partij......reed erg goed in Schagen.

full
 
Tsja, het was echt slecht. Begon te regenen rond 10.00 uur en stopte rond half 3. Toen was ik reeds uren verzopen en Annemarie d`r camera ging problemen geven met het vocht en ze is tijdelijk gestopt. Ik ben doorgegaan en je ziet het resultaat, maar inderdaad, het was echt niet leuk meer......
 
Laatst bewerkt:
Meneer Thinge, meneer Thinge toch.... zit je weer op mijn account te posten :z
Maar na zo´n dag als vandaag begrijp ik het wel hoor :Y
 
Ook in de regen kun je mooie plaatjes maken Thinge. Complimenten voor je karakter! En dat van Anne 1963 natuurlijk.
 
Zoals gewoonlijk weer mooie foto's, het weer was gewoon Kilo Utrecht Tango tijdens de training, dus respect voor de baan posten en natuurlijk voor jullie als fotografen.


greetz
Edwin
 
Zoals gewoonlijk weer mooie foto's, het weer was gewoon Kilo Utrecht Tango tijdens de training, dus respect voor de baan posten en natuurlijk voor jullie als fotografen.


greetz
Edwin


Dank je wel Edwin. Jullie gingen ook wel lekker zeg........Maar het weer was inderdaad wat aan de matige kant......en dat is een understatement.
 
Ik zou het liefst nog even snel wat foto's plaatsen, maar mijn wekker ging vannacht om 3 uur. Ik ben net thuis van een zware ochtenddienst......maar wie weet...
 
Laatst bewerkt:
Good old Ton van Dongen in de klasse 500cc. Hier in de laatste bocht voor de start/finish. Tweede manche.
full
 
En hier heeft Ton van Dongen plezier in de bak van het zijspan van Mart Hoppezak. Tweede manche en net weer een beetje regen.
full
 
Tsja, die stijl van sommige rijders is soms erg verrassend. Wat te denken bijv. van de 3de plaats winnaars Bert en Edwin van Lier?
full
 
Ik kan het niet vaak genoeg zeggen, maar als wij op de fotoos klikken worden ze een stuk beter en vooral scherper.

Is dat bij jullie herkenbaar?
 
Tsja, die stijl van sommige rijders is soms erg verrassend. Wat te denken bijv. van de 3de plaats winnaars Bert en Edwin van Lier?[afbeelding]

Nou ik ben blij dat ik niets zie wat die .... in de bak allemaal uithaalt.!!!

Jammer dat jullie geen foto hebben van het oprijden van de eerste manche, het schijnt dat ik zonder Edwin ben weggereden. Pas toen ik Chris van Paasen gebarend naast de weg zag staan , keek ik eens , en zag in de verte iemand aangelopen kwam.

Verder heb ik de fotos ook op de Cd voor een stuk bekeken, en ik mag wel zeggen, petje af.
Er zijn een paar juweeltjes bij.

Groeten Bert
 
Bert en Edwin hebben lol. Zij wel ja *O* , maar die konden na 10 minuten weer naar binnen. Maar Anne1963 en ik hebben weer genoten van jullie. Fijn dat Cas weer helemaal terug was.
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan