HMV races te Holten 2012 en Rockanje 2012....PICCIES!!!

thinge

MF veteraan
22 jan 2006
3.153
1
Rotterdam
Zoals het er nu uit ziet zijn mevrouw Thinge en ik op 30 april aanwezig in Holten op de openingsrace van de HMV. Ook in Rockanje zullen we van de partij zijn.

Uiteraard gaan we daar weer foto's maken. Bij deze dus een oproep aan de coureurs: hebben jullie nog speciale fotowensen voor die dagen? Kunnen we er vanaf het begin rekening mee houden........brandt maar los......


Mochten we nog iemand vergeten zijn van foto's te voorzien van Mill of Rockanje 2011, door familie omstandigheden zou dat zo maar kunnen, laat het dan ook even weten. Nemen we die eventueel mee op één van genoemde dagen.

EDIT: onnodig te vertellen leek ons, maar dat blijkt uit de mailtjes niet. Dus nog maar even: De rijders die interesse hebben in fotoos, ongeacht aantal en van wie, stuur even een mail. Fotoos zijn rechtenvrij en gratis te verkrijgen op dvd/cd. Kosten dvd/cd en verzendkosten zijn voor ons. Onder het motto; wij een mooie dag, jullie mooie fotoos.

Spelregels: rechtenvrij mits niet voor commerciele doeleinden en bij publicatie naamsvermelding.
 
Laatst bewerkt:
We zijn zaterdag zondag ook bij de 4de lustrumviering van de races in het centrum van Holten.
 
Laatst bewerkt:
Geen idee, las er iets over op de HMV site. En omdat wij van plan zijn op zaterdag al af te reizen naar Holten, dachten we dit ook maar mee te pikken


In ieder geval naar de training maandagmorgen, misschien dan ook even zondagmiddag kijken. Voor mij niet zo ver.
 
Wat foto's van het CMDT wat meerijd zou ook leuk zijn.


CDMT? Heb ik in Mill vorig jaar ook gedaan, maar dat interesseert niemand wat blijkbaar. Tenminste:ik heb er geen enkele reactie op gehad......maar ik zal dit jaar zeker weer fotoos maken van het CDMT.
 
Laatst bewerkt:
Jaha....goedemiddaaaaggg!!!!! meneer en mevrouw thinge. Wij gaan zaterderdag,vandaag dus, naar Holten. Er zou morgen een defile zijn i.v.m 20ste editie. Das leuk natuurlijk. Er mogen geloof ik maar zoon 30 rijders mee maar dat horen we wel. Hopelijk maken jullie weer fantastische platen zoals vorig jaar. Ik zou er graag eentje willen zien van onderuit maar dat zou betekenen dat men. of mevr. op het buikje in tygersluipgang zal moeten. Enne...niet vergeten om die kop koffie op te halen heej...!
 
Over dat buikschuiven kan ik niets beloven Opa Geert (als mevrouw thinge en ik dat samen doen, worden we zo van het circuit afgeknikkert, ofwel alle rijders zijn zo geschokt dat er van racen weinig terecht meer komt) , maar dat van die koffie staat......
 
Laatst bewerkt:
We look forward to seeing you all again at Rockanje (our ferry is all booked and paid for!). When you've had coffee with Grandpa Geert, come and have a cup of good strong tea with grandpa Bob and Grandma Janet, haha. All we need now is for the weather to warm up. Best wishes, Bob.
 
We look forward to seeing you all again at Rockanje (our ferry is all booked and paid for!). When you've had coffee with Grandpa Geert, come and have a cup of good strong tea with grandpa Bob and Grandma Janet, haha. All we need now is for the weather to warm up. Best wishes, Bob.

Hi Bob and Janet, we are also looking forward to see you again and make some more and new pics of you both. The coffee from Granda Geert was just dark and stong and the taste was fantastic. Offcourse we will visit you in Rockanje for a nice cup of tea.
 
Laatst bewerkt:
Goed, enkele duizenden fotoos verder en een zwaar verbrandde nek en flink rode armen verder, nu aan mij de schone taak om die fotoos uit te zoeken.

Was een fantastsche dag, zoals altijd, met heel veel publiek en schitterend weer.

Tweede manche veteranen 500cc, "Opa" Geert van Enckevoort op een Matchless uit 1953. (nog bedankt voor de koffie en gastvrijheid)

full
 
Laatst bewerkt:
Cas Segers, Matchless 1953 met een volkomen nieuw opgebouwde motor. Cas was net klaar voor de races in Holten. Een fantastische vent.
full
 
50cc Manche 1.

nummer 31, Dick Toersen op een Jamati tt
nummer 36, Dick Fokkema op een simpson
full
 
nummer 40 André Houtman op een kreidler 1970 voor Jan Koerhuis op een 1967 Kreidler
full
 
Mag helaas zo weer gaan werken. Maar er komen nog vele fotoos ook van het CMDT....en daar zitten snoepjes bij................de motoren althans.....
 
Nog even over Cas Seegers. Hij vroeg mij of ik nog wat fotoos had van Rockanje 2011. Hij vertelde mij dat hij soms het gevoel had met zijn carterpan onderkant/uitlaat aan de grond te komen. Dus daarom stiekum een plaatje van Rockanje 2011 ertussen gefrot. ( er kijk hier toch niemand)

full
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan