HN motoren Delft

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mr.Motor

Rookie
4 aug 2006
1
0
delft
Mocht je van plan zijn om je motor te laten repareren bij HN motoren in Delft, DOE DIT DAN NIET!!! Het zijn amateurs die je machine alleen maar weten verder stuk te maken. Iets simpels als het afstellen en schoonmaken van je carberateurs eindigde bij hen in een ramp. Motor (Yamaha XJ700 Maxim)heeft het daarna nooit meer goed gedaan! Daarentegen doet OVERKAMP MOTORS op de buitenwatersloot in Delft wonderen. Goede gastvrijheid, service en klantgericht werken staat daar bovenaan.
 
niet zo netjes om meteen een bedrijf zwart te maken in je eerste post, maar ik kom ook uit Delft en kom nooit meer bij HN. Zegt dat genoeg? Ik hoop het want meer woorden wil ik er eigenlijk niet aan vuil maken.
Vriend van me heeft trouwens wel goede ervaringen mee, dus t hangt van het weer af denk ik.
 
}) Een zaak zwart maken en daarna een compliment aan een andere zaak geven. 8-) Misschien ben je zo opgefokt maar geen slimme idee om jouw ervaring zo te onderbouwen. Kan beter naam van andere zaak weg te halen.
 
verbazingwekkend dat de mods geen commentaar geven

elk ander lid weet ineens de regels om op dit forum te mogen komen '(

het doel is toch om je verhaal kwijt te kunnen en info te delen, jullie lijken wel oude wijven :X
 
Mocht je van plan zijn om je motor te laten repareren bij HN motoren in Delft, DOE DIT DAN NIET!!! Het zijn amateurs die je machine alleen maar weten verder stuk te maken. Iets simpels als het afstellen en schoonmaken van je carberateurs eindigde bij hen in een ramp. Motor (Yamaha XJ700 Maxim)heeft het daarna nooit meer goed gedaan! Daarentegen doet OVERKAMP MOTORS op de buitenwatersloot in Delft wonderen. Goede gastvrijheid, service en klantgericht werken staat daar bovenaan.

He meneer OVERKAMP, u ook hier?
 
wat lul jij nou weer :?

Verkapte reclamespot?

Mocht je van plan zijn om je motor te laten repareren bij HN motoren in Delft, DOE DIT DAN NIET!!! Het zijn amateurs die je machine alleen maar weten verder stuk te maken. Iets simpels als het afstellen en schoonmaken van je carberateurs eindigde bij hen in een ramp. Motor (Yamaha XJ700 Maxim)heeft het daarna nooit meer goed gedaan! Daarentegen doet OVERKAMP MOTORS op de buitenwatersloot in Delft wonderen. Goede gastvrijheid, service en klantgericht werken staat daar bovenaan.
 
misschien mr moteor = meneer overkamp
en mr mcduc werkt bij hn motoren

of zo?

zou wel interessant kunnen worden deze post!! _O- _O- _O-
 
Mijn huidige motor komt bij HN motoren vandaan. Nooit geen problemen mee! maar idd een beetje jammer om je aan te melden alleen om een zaak af te kraken |(
 
Nooit GEEN problemen mee? :? Dat is ook weer gelul zeg. _O-

Dubbele ontkenning. Da's Engels gelul :X

Lokaal shop ik voornamelijk bij Groenewold, ik heb bij HN alleen een keer schoonmaakspul gehaald, en dat ging zonder problemen! :)

Het onderhoud aan m'n fiets laat ik wel aan m'n MV-dealer over.


[EDIT] Misschien kan TS z'n info ff op www.motordealers.info knallen [/EDIT]
 
ik haal er ook alleen het broodnodige zoals ketting spray.
banden verwisselen laat ik bij overkamp doen.
ik moet toe geven dat daar de sfeer wel meer is als je verwacht van een motorzaak , je loopt door een winkel naar achteren en komt bij de garage/ werkplaats en daar spreek je met monteur en eigenaar wat de mogelijkheden zijn.

echt onderhoud en onderdelen doe ik zelf en horeon
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan