Hobbies

Hobbies (buiten biken):

- Slotracen
- Met mountainbikeje de bossen in
- Netten (tussendoor)
- Gamen (vooral racegames...)
- Toeren (Nu nog met blik...)
- Lekker amateuristisch rommelen met PC-hardware. AMD-processor met potloodtruuk, mobo inbouwen op de bank, CD-rom speler schoonmaken met wattenstaafje als schoonmaakdisc niet meer werkt en meer van dat absoluut onverantwoorde (volgens maat die ex-puterzaakmedewerker is) gedrag. Tot nu toe werkt alles wel redelijk... En de puter kostte ongeveer 1500 gulden minder dan kant-en-klaar modelletje... :)
 
- VEEL te hard rijden met mijn motor
- Tot diep in de nacht dit forum verbeteren :P
- Mijn vriendin
- Zo\'n beetje alle auto- en motorsport volgens (F1, SBK, GP, CART, Hillclimbing ( :P ), etc.)
- Muziek ---> VEEL muziek...kan niet wachten tot ik weer een auto heb! RF composet voor, RF 6x9 speakers achter, RF 4x30W versterker+2X50W versterker voor mijn lieve RF 12\" Punch woofer in combinatie met mijn Pioneer P8900R radio

Zoals je ziet is ook car-hifi mijn hobby, hehe!

En NEE ik draai ZELDEN house/dance/trance, maar veel Fear Factory! }) }) }) }) (Natuurlijk ook spul als Staind, Creed, Slipknot, Metallica, RATM, Deftones, KoRn, Live, Pennywise, NOFX en veel meer)

Zoek dat maar eens op met Napster/Kazaa/etc, hehe!

Euh, verder...

- Racen op pc (GP500, F1GP serie, ik probeer GP Legends, CMR1 en 2
- Max Payne, Rainbow Six, en meer van dat soort spellen
- Als mijn automonteur-vrienden aan het hobbyen zijn meekijken :)
- Tweaken (standaard 5900 3DMarks, nu 6900 }) )
- Copuleren met mijn vriendin ;)

sorry....ik sla door...tijd om naar bed te gaan...

[edit]
RF=Rockford Fosgate
 
Laatst bewerkt:
En NEE ik draai ZELDEN house/dance/trance, maar veel Fear Factory! }) }) }) }) (Natuurlijk ook spul als Staind, Creed, Slipknot, Metallica, RATM, Deftones, KoRn, Live, Pennywise, NOFX en veel meer)

HAIL TO THE DUDE !!!! FEAR FACTORY RULES!!!

Helaas komen ze niet naar NL voor een gewoon concert (voor Lowlands had ik geen geld en voor Pukkelpop geen tijd :( ).

een mede Fear Factory-fan :)
 
HAIL TO THE DUDE !!!! FEAR FACTORY RULES!!!

Helaas komen ze niet naar NL voor een gewoon concert (voor Lowlands had ik geen geld en voor Pukkelpop geen tijd :( ).

Ben je naar het concert van ze geweest dit jaar in Tivoli Utrecht?? Was echt MEGA bruut! Echt een supergeluid, en erg gezellig. Klein zaaltje, dicht bij het podium...

Het was wel gaaf dat ik en die vriend van me de nieuwe nummers (What will become bijvoorbeeld) aan het meebleren waren, terwijl de cd Digimortal nog helemaal niet uit was...iedereen ons vragend aankijken, hehe!!
Heel toevallig had ik ruim voordat die uitkwam al een demo-cd van Digimortal via via gekregen, hehe!!
 
Ben je naar het concert van ze geweest dit jaar in Tivoli Utrecht?? Was echt MEGA bruut! Echt een supergeluid, en erg gezellig. Klein zaaltje, dicht bij het podium...

Het was wel gaaf dat ik en die vriend van me de nieuwe nummers (What will become bijvoorbeeld) aan het meebleren waren, terwijl de cd Digimortal nog helemaal niet uit was...iedereen ons vragend aankijken, hehe!!
Heel toevallig had ik ruim voordat die uitkwam al een demo-cd van Digimortal via via gekregen, hehe!!

Helaas niet, was al uitverkocht voordat ik een kaartje had (althans is mij verteld door degene die kaartjes zou halen :( ). Twee jaar terug in 013 in Tilburg geweest, erg gaaf :)
 
- karper vissen (volledig geautomatiseerd luieren langs de waterkant :) )
- uitslapen natuurlijk
- beetje spelen met computers zoals flash en een beetje html
- snowboarden
- motoren, F1
- fitness
- en verder veel bier :)
 
-motorrijden (ja, wie hier niet ;) )
-vriendin (weet wel niet of dat bij hobby hoort)
-chiro (jawel, ik ben idealist)
-tafeltennis
-mijn conditie op peil houden
-muziek (geen house en aanverwanten)
-uitgaan en GOED bier drinken (als Belg }) )
-strips lezen
en verder ook nog: fantasy lezen,multiplayer games (Doom, Starcraft),fietsen,film,...
 
-Motorrijden ( hoe verrassend :P )
-Sleutelen aan motoren
-Prutsen aan de PC ( Duron 600@978 nu nog luchtgekoeld... een stofzuiger is er niks bij :P )
-Gamen ( UT, Operation Flashpoint, Colin McRae I&II --> Racen en FPS dus...)
 
En NEE ik draai ZELDEN house/dance/trance, maar veel Fear Factory! }) }) }) }) (Natuurlijk ook spul als Staind, Creed, Slipknot, Metallica, RATM, Deftones, KoRn, Live, Pennywise, NOFX en veel meer)

Zoek dat maar eens op met Napster/Kazaa/etc, hehe!

Zit wel leuke zooi tussen. Als je toch bezig bent zoek dan ook maar even maar mijn favorieten (jawel ook grote hobbie van mij, gecombineerd met audio).

- My Dying Bride
- Anathema
- Opeth
- Cradle of Filth
- Samael
- Seigmen / Zeromancer
- Amorphis
- Yearning
- Covenant
- Apocaliptica (covers gespeeld op 4 cello\'s)

Om er maar een paar te noemen.
 
-Motor rijden, natuurlijk
-Duiken, in Nederland als het mooi weer is maar liever in het buitenland
-Fitness
-Muziek maken
-F1
-Beetje surfen en gamen
 
hmm...nou dan vul ik het ook maar in...
-Wheelyen
-Afentoe mn comp
-Films
-Bioscoop
-Nog langer wheelyen
-mn vechtsport (don\'t ask) :P
-geen hobbie, maar doe het wel...rot voelen/ruzie hebbe met mn ex...heeft me nie gedumpt, maar is op een kutmanier uitgegaan...
 
Terug
Bovenaan Onderaan