hobby/sport naast je motor

Powerboatracing
De bergen in en wandelen/klimmen
Beetje aanklooien in de tuin
M-F :?
 
Vliegen met radiobestuurbare vliegtuigjes
Accelereert sneller dan een Hayabusa 8-)

Voor de rest paar keer per week fitnessen en zuipen
 
Ehhh...Telt motorRACEN ook mee? (is wel anders dan motorRIJDEN)
Daarnaast doek af en toe fitness, mountainbiken en ik ben een zeer fanatiek korfballer. Althans, ik train en coach. (Vorig seizoen de C1, jongens en meiden van 11 tot 13 jaar, kampioen geworden in de zaalcompetitie, geeft recht op hoofdklasse spelen :) ) Aankomend seizoen gaak ut proberen met de B1.. :)

Verder vind ik een bepaalde "bed" sport errug leuk!! :+
 
beetje Pc-en (het net afstruinen+muziek+photoshoppen)......beetje jongleren...(met kegels ! *D )
heel klein beetje vliegeren.....
muziek, luisteren welteverstaan...

verder niet veel bijzonders....
 
Tja, Hockey (competitie), Golfen (ik hoor de reacties al)internetten en bestuurslid businessclub en mijn werk }) en ook nog fotograferen.
 
'kHeb niet echt een andere hobby.
Af en toe een film kijken,naar muziek luisteren, (motor)tijdschrift lezen,veel thee leuten,'smiddags onder de zonnebank slapen. 8-)
Sport? Zou niet verkeerd voor mij zijn :+
 
Als ik zo nu en dan een poging doe om sportief te doen:
- hardlopen
- fitnissen
- Snowboarden (helaas maar 1x per jaar) :(

Verder zijn we in mijn (studenten) flat verwikkelt in een hevige flatRISK competitie!

Yellow army Rules!
 
Laatst bewerkt:
internetten, pc's algemeen, lezen (tom clancey, clive cussler, ...), zeilen (H-boot, laser, hobie 18), beetje sport (fittness, powertraining) maar dat ligt toch al een hele tijd stil, uitgaan, modelbouw (vliegtuigjes), op ma en pa hun zenuwen werken ;)
 
Edelsmeden, fotografie, wandelen en sinds kort opknappen van mijn autotje. Wil ook weer gaan sporten... eerst maar eens skeeleren om conditie weer op pijl te krijgen.
[edit] oh ja internetten ;)
 
vogel en wild spotting
terreinrijden met 4wd koekblik
radio communicatie
onze honden , boxer en st bernhard ( 11 weken oud)
motorbootje
 
Tennis, en ik ben de enige zo te zien.....

Verder natuurlijk de motor, PC + internet etc.....net als jullie
 
Heb een tijd lang behoorlijk veel gesport. 4 keer per week fitness, 1 x aikido en 1x paardrijden.
Toen viel aikido af, daarna paardrijden en bleef fitness over.
Dit probeer ik een paar keer per week te doen, maar ik ben nu al twee weken niet geweest....
Werk is behoorlijk intensief, dus komt er niet zo van op het moment.
Vrijdag begint de zomervakantie (6 weken), ga ik toch wat meer sporten. })
 
Sportieve (verplichte) hobbies: badminton en squashen.

Vrije tijd: beetje klooien aan me website, foto's maken (voornamelijk met digicam), boekies leze (geen playboys of penthouse, gewoon droge kost voor nerds :) ) en als het warm genoeg is en ik de kans heb dan ben ik ABSOLUUT fan van windsurfen (yeah !!) en zeilen (maar kheb geen zeilboot meer '( ).
Op een lekkere, zonnige zondag vind ik wat fietsen (waarbij je dus moet trappen) op me mountainbike wel lekker. Maar dat doe ik niet zo heel vaak, want ik krijg te vaak last van hooikoorts :(

Momenteel ben ik ook weer wat lekker aan het kloten met muzikale activiteitjes.

Verder probeer ik 'n nieuwe hobby te ontdekken: "nies-zo-vaak-als-je-kunt-in-één-keer", maar ik weet nog niet of ik dat leuk vind. :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan