Hoe al mijn reacties + profiel te verwijderen

Atalanta

MF'er
16 jan 2007
42
0
Ik poogde eerst mijn persoonlijke gegevens als achternaam uit mijn profiel te halen maar kreeg steeds een foutmelding. Ik wil ook graag al mijn reacties weghalen en vervolgens mijn profiel verwijderen (dit alles uit professionele overwegingen). Maar ik zie die opties nergens...
 
Ik poogde eerst mijn persoonlijke gegevens als achternaam uit mijn profiel te halen maar kreeg steeds een foutmelding. Ik wil ook graag al mijn reacties weghalen en vervolgens mijn profiel verwijderen (dit alles uit professionele overwegingen). Maar ik zie die opties nergens...

gaat niet ;)

Je kan deze vraag stellen aan de MODS ?
 
Je naam kun je sowieso aanpassen: Rechtsboven: Meer --> Wijzig profiel --> Naam aanpassen --> Onderin je correcte wachtwoord invullen --> Wijzigingen bevestigen.
 
Je naam kun je sowieso aanpassen: Rechtsboven: Meer --> Wijzig profiel --> Naam aanpassen --> Onderin je correcte wachtwoord invullen --> Wijzigingen bevestigen.


Eh nee hoor :N Je alias gaat ook via de MOD's
 
Laatst bewerkt:
Overigens maakte je me wel nieuwsgierig: Wat heb je hier te verbergen als je zo'n mooie site hebt met onder andere ook weer een plaatje van je eigen motor? :)
 
Ik poogde eerst mijn persoonlijke gegevens als achternaam uit mijn profiel te halen maar kreeg steeds een foutmelding. Ik wil ook graag al mijn reacties weghalen en vervolgens mijn profiel verwijderen (dit alles uit professionele overwegingen). Maar ik zie die opties nergens...

Profiel verwijderen is niet mogelijk. Maar je kunt je reacties leeghalen door op "wijzig bericht "te klikken. ( icoontje aan de zijkant van de post)

Je naam in je profiel kun je gewoon weghalen door de stappen te volgen die NR34 al gaf,

Gebruikersnaam kun je laten wijzigen door hier een verzoek te plaatsen. :) Mogelijkheid tot eenmalige nickname wijziging! (deel 3)
 
Maar overigens is het wel stom als je al je reacties weg haalt, mf bestaat juist door de berichten. Ik snap dat je wat anoniemer wil zijn, maar 95% van je reacties zijn niet te herleiden. Die zou ik dus lekker laten staan om MF leuk en compleet te houden :Y
 
Maar overigens is het wel stom als je al je reacties weg haalt, mf bestaat juist door de berichten. Ik snap dat je wat anoniemer wil zijn, maar 95% van je reacties zijn niet te herleiden. Die zou ik dus lekker laten staan om MF leuk en compleet te houden :Y
Vaak zijn berichten ook nog eens gequote. Dus nog steeds leesbaar.
 
Vaak zijn berichten ook nog eens gequote. Dus nog steeds leesbaar.

En met dit topic komt er nu meer aandacht op te liggen. Maar zojuist alle 42 berichten globaal bekeken: Niets genants te ontdekken hoor.
 
Laatst bewerkt:
best goede reclame hier met al die mannen die droog staan op M-F
 
Interessant, ik kende de term niet. Voor het lezen van de Wiki dacht ik dat het betekende dat er een fout house nummer van je wordt gemaakt. :P
Na het lezen: Goeiendag zeg wat een huis :o

En met dit topic komt er nu meer aandacht op te liggen. Maar zojuist alle 42 berichten globaal bekeken: Niets genants te ontdekken hoor.

:^ Grappig, want ik heb dus precies hetzelfde gedaan...
Ik zag vooral vrolijke, enthousiaste replies! :Y
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan