Hoe Avatar??

Status
Niet open voor verdere reacties.

Keobnepo

Rookie
21 okt 2004
18
0
Alkmaar
Ik krijg het maar niet voor elkaar om een avatar in te stellen..Kan iemand me uitleggen hoe dat moet?

Tweede vraag: Hoe kan ik de formaat van mijn foto's verkleinen zodat ik ze hier op het forum kan plaatsen??

Help me out dudes!
 
:^

Hebben we zo'n mooie FAQ, wordt hij niet gebruikt!

Plaatje verkleinen doe je zo(staat ook ergens maar kan even niet vinden):
- Kijkt hoe groot je plaatje is (aantal Pixels). Dit moet 60x60 pixels worden. Dus als je plaatje 100x120 is dan open je naar paint. Dan ga je naar Image(Beeld) en dan Stretch/Skew(Vergroten/Verkleinen) om het plaatje uit te rekken. Dan reken je even uit hoeveel procent kleiner je plaatje moet worden, in dit geval horizontaal(breedte) 100>60 = 100%>60%. Verticaal wordt 120>60 = 100%>50%. Dan sla je je plaatje op als een JPG bestand. Dan de FAQ hierboven weer gebruiken.

Snappie? Dacht het ook.. :+

[me]Freaky Maus heeft weer een goede daad gedaan vandaag.. O-) [/me]
 
Laatst bewerkt:
:^

Hebben we zo'n mooie FAQ, wordt hij niet gebruikt!

Plaatje verkleinen doe je zo(staat ook ergens maar kan even niet vinden):
- Kijkt hoe groot je plaatje is (aantal Pixels). Dit moet 60x60 pixels worden. Dus als je plaatje 100x120 is dan open je naar paint. Dan ga je naar Image(Beeld) en dan Stretch/Skew(Vergroten/Verkleinen) om het plaatje uit te rekken. Dan reken je even uit hoeveel procent kleiner je plaatje moet worden, in dit geval horizontaal(breedte) 100>60 = 100%>60%. Verticaal wordt 120>60 = 100%>50%. Dan sla je je plaatje op als een JPG bestand. Dan de FAQ hierboven weer gebruiken.

Snappie? Dacht het ook.. :+

[me]Freaky Maus heeft weer een goede daad gedaan vandaag.. O-) [/me]

nee, dat was het geweest als je hem gewoon de hele FAQ had laten lezen... Over een uurtje vraagt ie hoe je een plaatje post :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan