hoe ben je bijnaam herkenbaar ???

hoe is je bijnaam te zien ??

  • Niet !!

    Stemmen: 80 73,4%
  • Op je helm !!

    Stemmen: 4 3,7%
  • Op je motor!!

    Stemmen: 23 21,1%
  • Op je pak !!

    Stemmen: 2 1,8%

  • Totaal aantal stemmers
    109
Ben helaas niet aanwezig '( .

Ben heerlijk onderweg met de motor naar het Zwarte Woud :) .

Mijn naam, zeer origineel :Z . Ik ben een meid op een motor.
(Ik was dan ook zeer verbaasd dat deze naam nog niet in gebruik was)
 
ik heb een paar MF-ers gezien,maar weet hun bijnaam niet!! :( :(

Hoe weet je de bijnaam van een MF-er.

Ik zelf heb mijn bijnaam onder de kentekenplaat,op het ruitje,aan de zijkant van mijn helm en achterop mijn bodywarmer !!

En jullie ???? :? :?

De Wegpiraat }) })

Nou moet ik eerlijk bekennen dat ik de motor nog geen eens herken als iemand voorbij zoeft..laat staan je bijnaam :? maar mocht ik u ooit eens tegen komen...geen nood ik zwaai naar alles wat los en vast zit :} soms bijna naar een brommer |( maar dan heb ik het gelukkig op tijd door O-)
Mijn bijnaam staat op genoeg motors als kentekenletters ... maar niet op die van mij dus als je er een ziet zonder MJ bestaat er een mini kansje dat ik het ben...wel zwaaien dan he?! :+
 
Ben helaas niet aanwezig '( .

Ben heerlijk onderweg met de motor naar het Zwarte Woud :) .

Mijn naam, zeer origineel :Z . Ik ben een meid op een motor.
(Ik was dan ook zeer verbaasd dat deze naam nog niet in gebruik was)

Vond die van mij al een beetje sneu maar ik wist nix beters te verzinnen...
Nu ben ik blij met de bikergirl want dan voel ik me opeens best btje stoer, thanx O-)
 
Is over nagedacht hoor :r .

Als alles loopt zoals ik het wil wordt het ooit BikeRRGirl met dubbel RR.
Maar ja, origineel is het niet, vondt alleen mijn eigen naam helemaal niks en wist ook niks beters.
 
op me kuipruit

20.jpg


:)
 
Als ik me voorstel (met Motorengeltje) krijg ik al veel te vaak te horen "Ow ben jij dat" |(
En er zijn al genoeg mensen die me kennen....
Denk dus niet dat nog meer herkenbaarheid nodig is :X
 
Op dinsdag 04 mei 2004 20:11 schreef Ertje650 het volgende:[/b][/url]
Ik heb lekker geen herkenings dingetjes!! ik blijf graag onopvallend en onbekend 8-)

Jij en onopvallend??????

ROFLOL

Jij hebt helemaal nix nodig om herkend te worden.
Zolang jij jezelf maar blijft, komt het allemaal goed!
:}
 
Ik heb 2 mooie switch stikckers op mijn toch al wel IETS opvallende kuipruitje geplakt :+
 
Nou een meske op een roze cbr... zijn er niet veel denk ik hierzo. maar goed ik stel me meestal voor met guls (roepnaam) en daarna zeg ik mn MF-nick erbij.
Ik hoop ook morgen op mn motor mn MF-nick op te plakken zodat ik makkelijker te spotten ben ;)
 
Weet ik. Alleen heb ik er nog steeds geen 1 zien rijden ermee |(

Kan ook aan mij liggen hoor.

Lees nogal eens in fora van: Ik heb nog wel een paar stickers liggen en neem ze dan en dan wel mee voor je. Dus er zijn er genoeg verkocht, maar ze zitten nog lang niet op elke kentekenplaat :(
Veel mensen bestellen er meer dan 1. Er zijn wat mensen die 'm wel bestellen en niet opplakken en er zijn ook mensen die 'm via een ander krijgen. Alles bij elkaar denk ik dat het aantal bestellingen (dus niet het aantal verkochtte stickers) een aardige indicatie is van hoeveel er rondrijden. Dat zouden er dan dus zo'n 1200 zijn, nu.
 
De firma Ducati was zo vriendelijk op beide zijden bij het zadel eerst de merknaam 'Ducati' dan mijn nickname hier en dan het aantal CC's (900) aan te brengen...



:+

Bijlage: nickname.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan