Hoe ben je op je plaat gegaan???

Ik praat er liever niet over maar engeltjes had ik gelukkig wel en later een dikke vette bon (artikel 5)
 
- net me rijbewijs...

- dan toch maar rijden met bevroren wegdek

- denken dat je te hard een bocht in gaat


- remmen in die bocht... |(
 
Split (van een wegreparatie) in een bocht, glibber, glij, boem..


IK WIL M'N MOTOR TERUG!!

Da's er ook weer uit :P
 
1x plat gereden door een auto. Leuk, zes dagen mijn eerste motor, meteen negen maanden revalideren. Daarna nog een paar keer een beetje schade door auto's die (dacht ik toen nog) heel onverwachte dingen deden. Door eigen doen zelf slechts twee keer een soort van 'plat' gegaan. De eerste keer reed ik met mijn Gpz750 door een riviertje waar een wat grotere steen mij uit evenwicht bracht. Ik werd wat nat maar verder geen schade. De tweede keer was het zelfs zo glad dat met 3km/h miojn achterwiel nog weggleed de goot in. Tijdens het vallen kon ik zelfs nog afstappen. Had alleen te weinig grip onder de voeten om de K100LT tegen te houden. Gelukkig nooit serieus de bocht uit. Dat llatste stukje grip van mijn banden gebruik ik voor noodgevallen en dat heeft me al meermaals van pijn behoed. En wat anderen ook mogen beweren over de tijdelijkheid van pijn. Het duurt me veel te lang voor het over is.
 
long time ago...
reed met een vriend op een Yamaha RD350(2-takt racertje)
stoplicht: volgas weg, zag nog 110 op de teller en toen besloot een mongool mijn rijban te door kruisen met zijn auto,aaaaaah
vol in remmen en zag dat het al te laat was, vervolgens de motor van me weg geduwt en onder de auto gerolt.
Mijn passagier lag een paar meter verder op de trembaan.
En dan denk dat het allemaal over is als zo een Amsterdamse Junk het eerste is wat je ziet :r

Oh ja, 3 weken terug:
bochie naar links,achterband glipt weg(koude banden),rol rol rol, gekneuse enkel
zit nu dus al 20 dagen thuis

Maar kan niet wachten om weer te gaan rijden!!!!!

groet,

Harski
 
1 keer busje gekopt en toen het asfalt gezien
1 keer auto gekopt en het asfalt gezien

en dat allemaal binnen 3 maanden van de zomer :(
 
Was nog 1 nog val partij vergeten te melden.
S'ochtends proberen weg te rijden met Schijfrem slot op het voorwiel :(
Werd eerst naar boven gewipt alsof ik op een stier zat en daarna flikkerde het geheel met mij om.
Stonden allemaal kindertjes naar mij te kijken van wat doet die man raar op die motor,schaamde me dood.
 
Voor de garagebox uit me klauwen laten flikkeren. Voorwiel blokkeerde (ws olie van een andere wagen) en gleed weg toen ik aan het keren was.
Ik stond nog :)
 
Iedereen: Je gaat daarheen waar je naar kijkt, onthoud dat!
Ikke : :z .... weet toch iedereen .... :Z

Dus in een haarspeld bocht haarscherp de buitenkant in de gaten gehouden, dus net van het randje van het asfalt gegleden en vervolgens ging het naar beneden. Geen schade maar wel een gekneusd ego, 15 club genoten stonden erbij |(
 
Terug
Bovenaan Onderaan