Hoe bergen jullie je motorpak op?

Nou mensen ik zie genoeg optie's waar ik hem op moet hangen,


Mijn probleem is in de garage hangt die 2.8m hoog en daar moet ik steeds bij klimmen, Daarom dat ik een andere plek wil.



En om een helm op te hangen misschien?


Jij hebt dus geen muur waar je het een en ander aan kan hangen???

Desnoods even een houten plaat ervoor maken!!!
 
Bij mij ligt gewoon alles op een hoop op de grond. Daar waar ik het uittrok toen ik thuis kwam van rijden. M'n helm staat op de bank.
 
Nou mensen ik zie genoeg optie's waar ik hem op moet hangen,


Mijn probleem is in de garage hangt die 2.8m hoog en daar moet ik steeds bij klimmen, Daarom dat ik een andere plek wil.

Maar, ik heb een pak waar ik de broek aan de jas kan ritsen van Berik.

Iemand hier een ander idee voor?

En om een helm op te hangen misschien?

Plank maken waarop je je helm kan neerleggen, twee schroefoogjes onder de plank schroeven waaraan je de klerenhanger kan hangen. Moet je wel een beetje stevige plank hebben.

Wij hebben op het werk een grote metalen hanger om kleding te drogen te hangen. De haak zit aan een touw, en aan de andere kant van het touw een lusje. Katrol aan het dak en een haakje aan de muur. Hang je spullen er op, trek de boel aan het touw omhoog, en haak het lusje om de haak aan de muur. Zo hangt het mooi hoog, je hebt er geen last van en toch hoef je niet te klimmen. Is zo'n soort haak, zie plaatje, maar dan is dat onderstuk niet zo lang, ik kan alleen even geen beter plaatje vinden. Aan die onderste haak kan je ook je helm met het bandje aanhangen.
 
Nou mensen ik zie genoeg optie's waar ik hem op moet hangen,


Mijn probleem is in de garage hangt die 2.8m hoog en daar moet ik steeds bij klimmen, Daarom dat ik een andere plek wil.

Maar, ik heb een pak waar ik de broek aan de jas kan ritsen van Berik.

Eerst ritste ik ze aan elkaar en dan hing ik hem aan de hanger, Maar dan moet ik hem zo vaak weer los halen.
Dus nu heb ik ze los van elkaar, de jas aan de berik hanger, Maar de broek heb ik aan een hema hanger met van die knijpers hangen, Misschien raad je het probleem al, die knijpers zijn niet sterk genoeg voor de zware broek,

Iemand hier een ander idee voor?

Edit: mijn pak hangt bij mijn ouders.... daar staat men mijn moto ook -O- -O-

En om een helm op te hangen misschien?

Ik heb ook een berik pak, maar aan mijn broek zitten lussen waarmee ik hem aan de hanger van berik heb hangen. Aan die hanger zitten namelijk haakjes speciaal voor de broek. Werkt perfect 8-) :Y :Y
 
Laatst bewerkt:
ik heb in de garagebox die ik samen met mijn broer huur een locker kastje, past mijn leren pak en mijn textiel pak net in handschoenen en kol in het vakje boven de helm boven op en de laarsen onder. werkt perfect, garagebox komt ook niet onder nul want de garage boxen zitten vast aan een groot winkel pand waar nogal wat gestookt wordt :)
 
Ik heb ook een berik pak, maar aan mijn broek zitten lussen waarmee ik hem aan de hanger van berik heb hangen. Aan die hanger zitten namelijk haakjes speciaal voor de broek. Werkt perfect 8-) :Y :Y


Had ik dat maar, dat zit er bij mij niet aan :(




Nou mensen ik zie genoeg optie's waar ik hem op moet hangen,


Mijn probleem is in de garage hangt die 2.8m hoog en daar moet ik steeds bij klimmen, Daarom dat ik een andere plek wil.



En om een helm op te hangen misschien?


Jij hebt dus geen muur waar je het een en ander aan kan hangen???

Desnoods even een houten plaat ervoor maken!!!





Ja een plank zou kunnen, Ik vind het alleen zo lastig dat die broek niet echt goed aan de hanger kan hangen, hij pleurt er steeds vanaf die klemmen zijn voor een gewoon broekje, niet voor zoon zware ;)






De rest bedankt voor de reactie's *O*
 
Ik heb ook een berik pak, maar aan mijn broek zitten lussen waarmee ik hem aan de hanger van berik heb hangen. Aan die hanger zitten namelijk haakjes speciaal voor de broek. Werkt perfect 8-) :Y :Y



Je zult het niet geloven, Ik denk net waarom heeft mij pak dat niet, en ineens zie ik de lussen erin hangen, Dus hij hangt nu ook aan een hanger Wooeehoee,

Nu hangt die perfect ;)

Bedankt
 
Motozoom:
10003319_520_ANW2_06.jpg
 
Aan zo'n kapstok van IKEA (Logga, €12,=) in de schuur. Jassen en broeken hangen aan aparte hangertjes. Helmen kunnen bovenop. Laarzen staan er gewoon onder. En rechts naast de kapstok heb ik een stopcontact gemaakt om de helmen op te kunnen lader (Schuberth SRC en Cardo). Handschoenen en col liggen tussen de helmen in, of ik prop de handschoenen in m'n helm. Kapstok is groot genoeg voor meerdere pakken. Zal morgen een fotootje schieten.
 
Ik heb mijn pak gewoon in de kamer aan een kast hangen O-)
Kost me regelmatig wat gezeik (woon nog thuis) maar hang hem gewoon weer op na een ritje :+

Onder de motorpak kast zit een afvoer putje in de vloer, dit wil nog wel eens stinken.
Ook is het er vochtig dus winterstop is een harig pak.

No way dat ik mijn pak daar laat hangen :X
 
Laatst bewerkt:
vorige bewoners van mijn huis hebben boven de trap een soort kast gemaakt. Zit een roede in en helemaal geschikt om jasje aan te hangen. Broek, handschoenen, helm en de rest van de spullen ligt er gewoon bij. IN het trapgat is een kleding roede gemonteerd waar mn jas/broek kan hangen als ze nat zijn
 
Mijn motor staat in een verwarmde schuur.

Als ik door de regen heb gereden, hang ik jas en broek aan haken aan het plafond (en ik zet de ventilator aan om alle waterdamp uit de schuur te krijgen.). Voor de momenten dat ze droog zijn heb ik een haakje aan de muur waar ik ze met een knaapje ophang. De schoenen, laarzen, helmen, handschoenen en bivakmutsen liggen op verschillende plankjes. Als deze nat zijn, laat ik ze op de motor liggen om te drogen.
 
ik heb in de garagebox die ik samen met mijn broer huur een locker kastje, past mijn leren pak en mijn textiel pak net in handschoenen en kol in het vakje boven de helm boven op en de laarsen onder. werkt perfect, garagebox komt ook niet onder nul want de garage boxen zitten vast aan een groot winkel pand waar nogal wat gestookt wordt :)

Sinds mijn helm een keer naar beneden gedonderd is en ik een nieuw vizier kon kopen ligt de helm ook onder. Naast de laarzen.

Als ik dagelijks rijd (grootste deel van het jaar) ligt het pak op de motor en de helm zit dan in de topkoffer. Motor staat overigens in een verwarmde garage.
 
ik kiep alles gewoon van een eind in de kofferbak. De helmen van de kinderen liggen daar eigenlijk ook altijd in, samen met de navigatie, slot en een busje olie.


Makkelijk hoor zo'n kofferbak :+
 
Pakken aan de bank, kol en handschoenen tussen de bank, laarzen op de grond en helmen waar nog ruimte is in de klerenkast :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan