Hoe bergen jullie je motorpak op?

een kapstok met 4 haken:
- 1 leren pak
- 2 textielen pakken
- 1 reflecterend vest :r
Daaronder de laarzen (2 paar)
Daarboven 2 planken met helmen(4 stuks) en handschoenen(3 paar)

Lijkt nu net alsof het netjes hangt, maar het is een grote klerezooi :+
 
Wij hebben een speciale kapstok in de gang gemaakt, de pakken hangen er mooi en warm. Bovenop een plank met alle helmen en handschoenen. Laarzen staan onder de pakken. Alles mooi bij elkaar en zo voor de grijp.
:^
leren pak, textielen pak, wintervoering, doorwaaitextiel, regenpak, reserve textielen pak, cross-outfit
integraalhelm, reserve integraal helm, crosshelm
laarzen, reserve laarzen, crosslaarzen
mid seizoen handschoenen, (verwarmde) winterhandschoenen, reserve winterhandschoenen, doorwaai zomerhandschoenen, crosshandschoenen
(pff. volgens mij moet ik nog eens opruimen _O- )
 
Laatst bewerkt:
Ik heb op zolder speciaal een 2deurs kast voor motorspullen. Bovenop staan 3 helmen.
*1 plank voor helmtassen en reserve-vizieren
*1 plank voor handschoenen (3 paar)
*1 plank voor laarzen (2 paar)
*1 roede voor leder en textiel pak + reflectie-vest
*1 plank voor tanktas
 
handschoenen en buffje in de helm,

helm op aanrecht, bank of eettafel, (en wordt daarna netjes door de vriendin op de kapstok geplaatst)

jas over een stoel/bank heen (en wordt daarna netjes door de vriendin op de kapstok geplaatst)

broek ligt al jaren ergens in een doos op zolder. wordt niet gedragen

speciale schoenen heb ik niet....
 
2 jassen aan de kapstok, helmmuts en handschoenen in me helm, en helm op de kapstok, laarzen daar meestal ook ergens onder.
broek op me kamer op de kast, en verder nog wat spul op de zolder... :p overal wel iets
 
Ik hou alles gewoon aan, behalve als ik ga pitten en dan ligt de hele bende naast mn bed. *D


Wat een topic ook weer _O- :z
 
Laatst bewerkt:
ik zou niet weten waar m'n zooi is :$
ik flikker het altijd zomaar ergens in de één of andere vrije hoek..vrouw ruimt het dan op..
voor ik ga rijden vraag ik altijd of ze m'n spullen wil pakken :P
 
Aan zo'n kapstok van IKEA (Logga, €12,=) in de schuur. Jassen en broeken hangen aan aparte hangertjes. Helmen kunnen bovenop. Laarzen staan er gewoon onder. En rechts naast de kapstok heb ik een stopcontact gemaakt om de helmen op te kunnen lader (Schuberth SRC en Cardo). Handschoenen en col liggen tussen de helmen in, of ik prop de handschoenen in m'n helm. Kapstok is groot genoeg voor meerdere pakken. Zal morgen een fotootje schieten.

En zo ziet dat eruit:
CIMG4430.jpg
 
Jassen gewoon bij de andere jassen in de hal, laarzen bij mijn andere laarzen op de schoenenplank, helm op de grond in mijn kamer en de rest op een aparte stapel in de kledingkast. Zomerhandschoenen, zomerbroek en protectie liggen in een la.
Als ik op mezelf ga wonen wil ik idd wel een plekje maken speciaal voor al mijn motorkleding.
 
Onder mijn trap er een paar haken in geschroefd, daar hangen mijn jas en broek, helm in helmtas op mijn schoenenkast, 1 paar laarzen los, andere paar nog in de doos en n doos met allemaal motorspullen in de huiskamer waar ook mn handschoenen ed in zitten :)
 
Als mijn kleren echt heel nat zijn laat ik ze eerst altijd een paar uur uitlekken in de douche, en daarna hang ik ze over een stoel in de woonkamer omdat het daar sneller droogt. Als het droog is kan het de kast weer in, maar in de meeste gevallen is het gewoon de volgende ochtend nog nat als ik het weer aan doe...
 
Als ik gereden heb en in de schuur mijn pak uittrek dan wordt het op de volgende manier opgeruimd:

1. Zolderluik openen
2. Pak en laarzen naar boven gooien
3. Zolderluik sluiten
4. Helm op schap leggen

Werkt ideaal!
 
De hele berging staat en hangt hier vol met motorkleding op stevige haken. Aan de overkant staan twee magazijnstellingen met helmen, zes paar handschoenen, 4 paar laarzen, tanktassen en andere accessoires en dan verder fietsspullen, fietshelmen, overschoentjes, fietshandschoenen en fietsschoenen en schoonmaak spullen voor de auto motoren, olie. Voorts twee racefietsen, de mijne aan de muur en die van mevrouw sphyrnidus op een standaard. En dan de zijkoffers, gereedschap, emmers enz. Daarnaast nog onderdelen van de duikuitrustingen en ook nog wat kampeerspullen. Kortom de berging is in gebruik :)
 
De hele berging staat en hangt hier vol met motorkleding op stevige haken. Aan de overkant staan twee magazijnstellingen met helmen, zes paar handschoenen, 4 paar laarzen, tanktassen en andere accessoires en dan verder fietsspullen, fietshelmen, overschoentjes, fietshandschoenen en fietsschoenen en schoonmaak spullen voor de auto motoren, olie. Voorts twee racefietsen, de mijne aan de muur en die van mevrouw sphyrnidus op een standaard. En dan de zijkoffers, gereedschap, emmers enz. Daarnaast nog onderdelen van de duikuitrustingen en ook nog wat kampeerspullen. Kortom de berging is in gebruik :)



zozo, Dan heb je het aardig vol staan :Y
 
Jas aan de kapstok. Broek en handschoenen op motor of, indien droog aangekomen, in bagageruimte. De helm ook, tenzij ik het vizier heb schoongemaakt. Dan ligt de helm op de kapstok.
 
Spul van mij hangt bij de andere jassen.
Jas en Broek hangen op één hanger, heb zo'n hanger waar van die knijpers aanzitten ideaal om de broek aan te hangen.

Helm ligt op de plank bovenin de kast en laarzen staan onderin naast de schoenen
 
Terug
Bovenaan Onderaan