Hoe betaalde jij je motor?

Hoe betaalde jij je motor?

  • Handje contantje, na lang sparen

    Stemmen: 309 76,5%
  • Toch maar een lening afgesloten, kheb geen geduld

    Stemmen: 36 8,9%
  • Lening? Nooit doen!

    Stemmen: 59 14,6%

  • Totaal aantal stemmers
    404
van spaarrekening en in kleine biljetten laten uitbetalen.
dikke stapel in sok mee naar dealer.
lachen :]
(tenminste ik wel) (sok was schoon)
 
Lenen nooit aan beginnen...no way!

Ik heb de mazzel gehad dat ik een leuk bedrag van de belasting terug kreeg(en terecht)
Waardoor ik gister mijn motor heb kunnen kopen *O*

Mijn vriend heeft de motor echter helemaal zelf in elkaar gezet en dus in losse delen overal en nergens gekocht....resultaat volgende week dinsdag wordt die gekeurd en mag die de weg ermee op!

Allebei super blij me ieder onze eigen motor :Y
 
Kreeg voor m'n huwelijk een parelketting van mn echte vader. Was een familiestuk (binnen zijn kant van de familie dan).
Huwelijk strandde *O* en ik hou niet van parels :r . Heb mn vader voor het blok gezet |( . Of ik verkoop hem aan aan vreemde, of hij koopt hem van me terug voor een goeie prijs, zodat dat oerlelijke ding in zijn familie blijft. Hij koos eieren voor zijn geld.....uuuuhhhmmm parels dan in dit geval. En ikke had mn bike!! (hahahaha)
Waar een huwelijk en een scheiding al niet goed voor zijn........

Zoals Cruijf al zei : Elluk nadeel hep s'n voordeel
Dit is niet echt gebeurd toch? :X Of heb je gewoon een hekel aan je vader? Kan ook natuurlijk :X
 
Oké, zoiets moest ik thuis toch niet proberen :+
Ik leen niets voor m'n motor!
@ 1september mag ik m'n theorie voor m'n A'tje doen, en da kans is groot dat er verder in september een motor volgt. :] Om die te kunnen betalen werk ik al even, en zal ik ook nog moeten blijve werken in't weekend!
Het enigste nadeel is dat sparen als 17 jarige niet altijd eve makkelijk is... ( je verdient ook maar peanuts..) |(

*Nog een paar maandjes en dan staat er een mooie 25kw supersport in de garage* 8-)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan