Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
A.U.B. Gelezen in een nieuwe test... Gevoel vs. realiteit
Laten we ditmaal bij de ZX-10R beginnen. Dit is een motor waarbij sturen kinderspel lijkt. Je gooit hem nog gemakkelijker dan gemakkelijk van het ene op het andere oor en de motor sleurt je naar de volgende bocht met een acceleratie die ongekend is. In het toerengebied tussen de 3000 en 9000 tpm lijkt deze ZX-10R dan ook onverslaanbaar en geeft je daarom de indruk harder dan ooit te rijden, waarbij niets of niemand nog in staat is jou bij te houden. Totdat je in je spiegel kijkt en tot je grote verbazing die Fireblade nog steeds aan je achterwiel zit geplakt. Waarbij die Hondaman juist helemaal niet het idee heeft zo hard aan het rijden te zijn. Gevoel en werkelijkheid liggen dan ook mijlenver uit elkaar
A.U.B. Gelezen in een nieuwe test... Gevoel vs. realiteit
Laten we ditmaal bij de ZX-10R beginnen. Dit is een motor waarbij sturen kinderspel lijkt. Je gooit hem nog gemakkelijker dan gemakkelijk van het ene op het andere oor en de motor sleurt je naar de volgende bocht met een acceleratie die ongekend is. In het toerengebied tussen de 3000 en 9000 tpm lijkt deze ZX-10R dan ook onverslaanbaar en geeft je daarom de indruk harder dan ooit te rijden, waarbij niets of niemand nog in staat is jou bij te houden. Totdat je in je spiegel kijkt en tot je grote verbazing die Fireblade nog steeds aan je achterwiel zit geplakt. Waarbij die Hondaman juist helemaal niet het idee heeft zo hard aan het rijden te zijn. Gevoel en werkelijkheid liggen dan ook mijlenver uit elkaar
sja...en als je toleranties van je blok wat ruimer zijn...dan is 5w40 waardeloos, want je krijgt een hoog olie verbruik...want de smering is te dun..en komt het dus op plekken waar je het niet wil...
tevens is het maar de vraag of je koppeling het lekker vindt...als de olie zo dun is...
ik zou gewoon lekker met 10w40 half synteet rijden...altijd goed...nooit gezeik...en je gaat er niet langzamer door...
oja..en benzine verbruik minder...(lijkt me toch wel een puur fabeltje) want als ik met 0w40 of zelfs -2w40 ga rijden (lijkt wel water) dan zou ik 1 op 30 rijden?
nog een nadeel als je 1x ben overgestapt naar 5w40 kan je niet meer terug naar 10w40...(wrom dit nou ook alweer was...dat weet ik niet meer....)
he Napo blijft trekken he die HONDA forums. Rij jij dan wel op de goede motor?