Hoe beveiligen jullie je motor.

Wouter1971

MF'er
1 jan 2008
82
0
In het zicht gebruik ik een Abus Dectecto 8000

HA==.jpg


En voor langere tijd of uit het zicht zet er een Kryptonite New York Fahgettaboudit bij.

LK4086.jpg


Wat doet de MFer om zijn motor te houden?
 
ik heb ook een detecto, daarnaast nog een kettingslot, waar mogelijk aan iets vast.

korte tijden op het opritje bij mn huis alleen op stuurslot
 
Gewoon op het stuurslot. Als ze hem willen jatten doen ze dat toch wel. Thuis staat ie gewoon in de schuur

Als ik hem in de stad neerzet zet ik hem altijd in de buurt van een paar Harley's. 8-)
 
Laatst bewerkt:
@ Roland: Spyball werkt goed, 2e plaats zou ik een origineel Honda alarm adviseren (als je die heb), maar het tweede gaat je een rib aan werkplaatsfooi kosten!
 
ik heb een lelijke motor, niemand wil hem.
en dat werkt nog steeds :)

stuurslot heb ik niet, ik haal alleen het sleuteltje uit het contactslot.
 
Ik spuug altijd een keertje op het zadel.... dat zal ze leren!

Daarna niet vergeten te poetsen als ik zelf weer ga rijden
 
Thuis in de schuur op stuurslot en schrijfremslot. In de stad probeer ik altijd ergens een plek te vinden waar geen auto kan komen en dan ook op de stuurslot en schrijfremslot.
 
in het zicht: schijfremslot
uit het zicht: ketting en schijfremslot

thuis in de schuur met een art kettingslot en schijfrem slot.

in de schuur ( en de rest van het huis) heb ik een gsm alarm.
de schuur heeft een deursensor en een IR sensor.

als ze aan mijn schuurtje rommelen, gaat gelijk mijn gsm af op het nachtjastje....
ik heb een aparte ringtone hiervoor, zodat ik altijd weet of het telefoon of alarm is, zodat ik weet of ik mijn honkbal knuppel moet pakken... ;)
 
Laatst bewerkt:
Toen ze klein was durfden ze nog wel... maar nu ze los in de garage woont komt er niemand meer aan de motoren.... ;)
 
Schijfremslot, kettingslot, in de schuur, schuur staat achter de schutting met een waakhond tussen de schuur en schutting
 
mijn honkbal knuppel moet pakken... ;)
Gewoon een maglite 6D nemen O-)
(Anders krijg je weer gezeur dat je een knuppel bij je had ;) )

Oja, lijkt me niet handig om hier te vertellen hoe je alles beveiligd. Je weet nooit wie er mee leest...
 
Laatst bewerkt:
Eerder altijd schijfremslot maja toch teveel gekloot, achja het is ook maar een divje:P
 
Ik heb ook zo'n abus detecto8000 met bijbehorende ketting. Het systeem blijkt echter toch wat minder practisch dan ik eerst had gedacht. Krijg m namelijk niet met ketting aan de voorschijf vast gezet, dus moet altijd achter. maarja, doe dit dus alleen als ie echt langere tijd ergens moet staan. Meestal gewoon stuurslot+schijfremslot
 
Thuis:

Schuur
SafeDoor_full.jpg


[img=1024,768]http://tweakers.net/ext/f/62757ce20a6bc870a17194b63c9cb5b4/full.jpg[/img]
[img=400,292]http://tweakers.net/ext/f/ATgLJXxnEby5vRUt8MajnmqS/full.jpg[/img]

IMG_0048-751913.JPG
'

[img=640,480]http://tweakers.net/ext/f/799e81878fcc8c9cdd21f0593814eb55/full.jpg[/img]


Die beveiliging zit vrij aardig denk ik.

Werk:

abus%20wba100_voorbeeld%202.jpg


Zoiets ongeveer :)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan