Hoe beveiligen jullie je motor.

alarm
buzzer die mij opbiept tot 500 meter
motor niet te starten zonder mijn FOB die moet binnen een straal van 3 m rond de motor bevinden alvorens hij wil starten
stuurslot

en hopelijk binnenkort een trackbox
 
HAH! Dat zal ze leren..
Go stinky! Go stinky!
full
 
[afbeelding]

Redelijk zuiver tot op 75 meter, en je hoeft er niet eens voor naar buiten O-)
Waarmee zuiver? Gooien? Dat is een Colt Double Eagle Commander in 9mm P.A.K. Oftewel een replica met knalpatronen.


Hier heb je een echte Commander in 45ACP.
pix69302031.jpg


Je miste een decocker daarom, verder een zeldzaam pistool, daarom viel het me eigenlijk meteen op O-)
 
Laatst bewerkt:
82329_Mr_T.jpg


deze gast staat altijd bij mijn motor voor het geval iemand het leuk vindt om erop te gaan zitten of hem te stelen.
 
Waarmee zuiver? Gooien? Dat is een Colt Double Eagle Commander in 9mm P.A.K. Oftewel een replica met knalpatronen.


Hier heb je een echte Commander in 45ACP.
[afbeelding]

Je miste een decocker daarom, verder een zeldzaam pistool, daarom viel het me eigenlijk meteen op O-)

Klopt, goed gezien *D

Die dingen lijken echt als 2 druppels water op the real thing, alleen voor een kenner te herkennen als bogus ;)
Ik heb een buurman die vroegâh met enige regelmaat van die dingen uit Duitsland haalde.. zitten echt wel geinige replica's tussen.

Al met al gaat dit best goed werken als afschrikmiddel, maar als ze je motor al rijdend hebben kan je er idd alleen maar mee gooien _O-

Het ding is overigens niet eens in mijn bezit, maar ik had toevallig die foto nog ergens in een mappie staan..
Ik heb ooit wel een echte SIG P-serie gehad, maar ach.. je wordt wat ouder en wat minder wild he.. daarbij is zo'n ding is bezit hebben (zonder vergunning) een vraag om problemen, of je hem nou wel of niet gebruikt.. levert alleen maar gezeur en ellende op ;)
 
Ik heb dus een knap schijfremslot en hangslot abus maar de motor staat een paar honderd meter verderop in een garage.
Zijn er alarmen die mij warschuwen op afstand dmv sms oid.
Heeft iemand tips,links,ervaringen?
 
Mijn motor staat altijd op het stuurslot, een slot op de remschijf, en nog zo'n vouwslot (6-delen) aan iets als een lantaarnpaal vast.
 
Rijd met 'n oud afgeragd, maar technisch 100%, barrel.

Geen slot nodig.

En daarbij leren de statistieken ons overigens dat de Guzzi's weinig gestolen worden.
 
Mijn motor staat alleen op stuurslot, mijn garage staat in mijn tuin, maar heb wel een complete hindernisbaan met 1 afsluitbare poort en nog een stalen poort met van die leuke punten erop.
Mochten ze hem toch willen jatten krijgen, krijgen ze met Bonk te maken:

[afbeelding]
PWND...


Meet Nijntje... The killer Wabbit...


[img=600,481]http://tweakers.net/ext/f/5122ccd83ed78b76f707303c59aa800c/full.jpg[/img]


( Enigste Vlaamse reus op pakwerken... )
 
Terug
Bovenaan Onderaan