Hoe beveiligen jullie je motor.

Ik hang gewoon dit over het stuur. Nog nooit problemen gehad.

briefsafe.jpg


:+
 
Laatst bewerkt:
Niet. Neem zelfs doorgaans niet de moeite om 'm op stuurslot te zetten.
Voor m'n huis hebben ze al eens een motorhoes (die wel met slotje vastzat) gejat, evenals spiegels. Heb bij m'n werk m'n sleutels wel eens naast de motor op de stoep laten liggen.
Kortom: ik heb een motor die niemand wil. :+
Wat wil je ook: suzuki achterkant, honda voorvork en nog een ander type brakke kuip. Te exclusief om te kunnen (laten) helen. 8-)
 
Motor stond gewoon op straat. Niks geen slot. Ook niet op stuurslot.
Mijn motto: als ze 'm willen nemen ze 'm toch wel mee...Dan heb ik liever dat ze 'm zonder schade meenemen. Staat nu legaal bij z'n nieuwe baasje
 
Doorgaans schijfremslot en stuurslot..

Ben weleens vergeten de sleutel uit het contact te halen, heeft zo een paar uur op de oprit gestaan.. :X
 
Hallo
Ik heb al zo veel sloten gehad O-)
Als i thuis staat accupool los en een 380V phase aan het frame dan zie ze vanzelf wie hem wou stelen als i er nog ligt _O-
 
Laatst bewerkt:
deze staat buiten de schuur.
977-317.jpg

om afteschrikken.

gaan ze dan toch door.
ms90_1.jpg


met sirene in de schuur en heb er een doorverbonden naar de slaap kamer flinke jonge die het voor elkaar krijgt.
 
Kom op jongens! Wel even ontopic blijven he!! :(

Nou dit is mijn beveiliging.

LEOPARD2A6-BIG-svg-08.jpg


Enige nadeel is dat we niet altijd tegelijk op de plaats van bestemming aankomen, ik ben in 99% van de gevallen altijd veel eerder, dus zal ik me bike ook altijd de eerste paar uur onbeveiligd moeten laten.

DUS voor die tijd dat zij aankomen, heb ik als alternatief een kleiner beveiligingsmiddel:

AbusDiskBrakeLock.jpg


En dat werkt best. Want als ze hem willen jatten nemen ze hem toch mee. Bovendien is die ART4 een verplichting ivm mijn verzekering. Dus dat is dan toch wel het minimale. ;)
 
Laatst bewerkt:
Ik heb daar geen probleem mee ik kijk altijd waar ik een motor kan vinden en rijden maar niet op slot zetten en als hij weg is dan zoek ik er weer 1 opnieuw.
Geen motor in de buurd jammer dan dan maar een keer met de auto.
 
Ok ook effe serieus dan, ik heb gewoon stuurslot, schijfremslot en spybal *kuch*klotealarm*kuch*

Voor de rest staat hij gewoon binnen in een schuurtje en je krijgt hem er niet in of uit zonder motor-mover.
 
mijn colega's bewaken mijn motor.
kost me wel een fortuin aan hotdog's maar heb je wel wat ;)


full




GR NEMO!


(jammer dat de 4de zijn maggazijn weer is vergeten |( )
 
Laatst bewerkt:
Ik zet hem op stuurslot als ik ff snel weg moet, of schijfremslot als ik wat langer weg ben...
Zet hem wel altijd in het zicht.


En verder, als ze hem willen, dan krijgen ze hem toch wel:

Een kennis had hem in zijn garagebox waarvan het terrein was afgesloten met een hekwerk.
Hij stond op stuurslot met TWEE muurankers.
Nog is z'n splinter nieuwe gsx-r gejat :(




:W
 
Mijn hondje Rossi is onze beveiliging :)

Maar die is pas 20 weken en totaal niet waaks :+ dus we hebben verder:

- alarm
- schijfremsloten
- kettingslot
- ze staan binnen

We hebben een ijzeren poort met die lekkere pinnen op de bovenkant en dan nog de gewone huissloten.

full
 
Kom op jongens! Wel even ontopic blijven he!! :(

Nou dit is mijn beveiliging.

[afbeelding]

Enige nadeel is dat we niet altijd tegelijk op de plaats van bestemming aankomen, ik ben in 99% van de gevallen altijd veel eerder, dus zal ik me bike ook altijd de eerste paar uur onbeveiligd moeten laten.
;)

Dat ligt er maar helemaal aan, of je over de weg rijdt of door terrein....die dingen halen met gemak 70km/h in het terrein......


krauss-maffei wegmann Leopard 2 :9~ :9~ :9~ :}
meer info: Leopard2 vs M1 Abrams
 
Laatst bewerkt:
mijn fiets staan aan een muur verankerd met een chemisch anker, werk bij een kluizen bedrijf en met die dingen zetten we normaal kluizen vast. Van het anker naar mijn achterwiel een Abus ketting..
 
ja... ik ga ff lekker vertellen hoe ik mijn motor beveilig... :X

probeer m maar eens te jatten... kom je er vanzelf achter 8-)
 
heb ook een tweeweg alarm met pager dus als iemand aan mijn motor zit in mijn kelder terwijl ik op bed lig of als hij ergens geparkeerd staat gaat de pager piepen werkt perfect plus soms een schijfremslot.
 
Terug
Bovenaan Onderaan