hoe bullit cam goed monteren

baka

MF veteraan
29 mrt 2002
8.280
2
Hoorn (Noord Holland)
ik heb net mijn bullet cam binnen gekregen en ben wat gaan testen. maar nou loop ik tegen wat probleempjes op, mijn filmpie was niet zoals gepland.

paar vraagjes:

hoe zetten julie hem vast? mijn ductape liet los, bovendien ging de cam draaien, waardoor ik continu een bocht naar links reed :P
hebben jullie een soort klein steuntje gemaakt oid?

waar laten jullie de digicam? in een rugzak of in de kont als het past? ik had hem in de kont maar volgens mij trilde dat te erg, want het beeld was flink waardeloos.

waar zetten jullie de mic? want ik had hem vlak bij de uitlaten, maar dat was te dichtbij, het geluid was helemaal verstoord.
 
Laatst bewerkt:
Het is bulletcam ipv bullitcam. Een bullitcam is een camera in zo'n energydrank blikje.

Ik kan je niet helemaal helpen, maar wel met die digicam : Stop 'm OF in een rugtas of in een tanktas. Door 'm onder je kont te gooien schud je alles door elkaar en kunnen je koppen naar de klote gaan met alle gevolgen van dien.
 
Het is bulletcam ipv bullitcam. Een bullitcam is een camera in zo'n energydrank blikje.

Ik kan je niet helemaal helpen, maar wel met die digicam : Stop 'm OF in een rugtas of in een tanktas. Door 'm onder je kont te gooien schud je alles door elkaar en kunnen je koppen naar de klote gaan met alle gevolgen van dien.

zoiets dacht ik al ja. tape leek er af te lopen.
ach, hij`s toch niet van mij. ;)
 
waar laten jullie de digicam? in een rugzak of in de kont als het past? ik had hem in de kont maar volgens mij trilde dat te erg, want het beeld was flink waardeloos.


Ik heb mijn cam op een steuntje op de tankdop :)
Er komt geen camera in me kont :P
 
Ik heb mijn cam op een steuntje op de tankdop :)
Er komt geen camera in me kont :P

ik kocht de bullet cam juist om origineler cam punten te hebben dan ale vanaf de tank. zoals bijv. laag boden de grond aan de kuip. maar als ik er niet op kan vertrouwen dat ie er niet af dondert....
 
ff bij de wibra van die handdoek zuignapjes halen.
Haakje verwijderen en gaatje door de bovenkant boren ty-wrap erdoorheen en vasttrekken.
dan kan je hem nagenoeg op elk kuipdeel vast plakken.
 
Vriend van me gebruikt klittenband. Blijft prima zitten en de klittenband heeft ook nog eens een schokdempende werking.
 
camera kan je gewoon in het kontje leggen, alleen dan wel die ruimte opvullen met bubbeltjesplastic of iets dergelijks om te zorgen dattie niet gaat stuiteren.
 
Terug
Bovenaan Onderaan