hoe carbon covers te monteren?

netmare

Die hard MF'er
9 mrt 2004
786
0
Hallo,

Ik heb een GSX-R600 waar ik carbon bescherm covers op wil zetten. :)

Nu heb ik de tip gehad om daarvoor bison openhaardkit te gebruiken.
Helaas heeft dat na 96 uur drogen niets gedaan. Ik kon het allemaal met een nat sponsje van mn motorblok wassen. Het drogen is gebeurd in de garage bij een temperatuur van +-15 graden. Volgens de kitbeschrijving moet het warmer zijn dan 0 graden. Deze kit lijkt het dus niet te gaan worden.... -O-

Kan iemand mij vertellen wat ik wel nodig heb om dit te monteren?
 
wat voor covers hebben we het over ? koppelingshuis heeft wat andere eisen dan bv frame protectors, die heb ik gewoon met pattex montage strips vast gezet :)

Goed punt :+

Carbon dynamodeksel met kevlar versteviging aan de binnenzijde.
Carbon koppelings cover met kevlar versteviging aan de binnenzijde.
 
Ik heb ooit aluminium casesavers op mijn motor gedaan. Blok schoongemaakt met remmenreiniger en de binnenzijde van de casesaver voorzien van een laagje warmtebestendige silliconenkit.

Casesaver opgeplakt en is nooit meer losgekomen.

imgp0503lm6.jpg
 
Pfoei,

het was rood, en er stond iets over warmte bestendig op de verpakking. Maar ik kan het op de Bison-site zo snel niet meer terugvinden... :/

Edit: dit lijkt er veel op:

bc8e1e010890881212012b5c.gif
 
Laatst bewerkt:
Yep, die was het!! Exakt.

(thanks)

Probleem van deze is, dat die niet goed op kunststoffen hecht en volgens de handleiding zou je eerst een primer moeten gebruiken. En de mensen die ik gesproken heb, weten allemaal niet meer wat ze hebben gebruikt, maar wel dat het maar 1 ding was....

Jij hebt het toch voor uliminium gebruikt?
 
Terug
Bovenaan Onderaan