Hoe db killer verwijderen?

13 jun 2004
83
5
goor
Ik heb een gsx600f met laser K1 demper.

Heeft iemand hier de zelfde uitlaat en weet jij hoe ik de db killer kan verwijderen?

De demper in aan het eind omgewalst en kan dus aan het eind niet open gehaald worden.

Ook niet als de popnagels er uit haalt,want dan houd de walsrand nog steeds het eind tuitje.

Of moet de db killer op een of andere manier via de achterkant verwijdert worden.

Ik ben vast niet de enige die dit ooit gedaan heeft!!

Alvast bedankt voor het meedenken.
full
 
Nee, volgens mij ook niet...

Laser heeft wél (bij de nieuwe uitlaten) een insert waar je uit kunt kiezen,
maar ik betwijfel of dat bij dit model ook zo is..

Bij een db-killer zie je meestal wel een boutje zitten nml.:
20080905_demper_rear.jpg
 
Laatst bewerkt:
Niemand hier met dezelfde uitlaat en het zelfde idee????????????

FF serieus blijven A.U.B.

Zoek wel naar een oplossing!!!!!!!

Ik heb dezelfde bike gehad met dezelfde demper, maar dan van carbon. Daar zit geen DB-killer in, bij mij kwam er best een flinke herrie uit. Die van mij kon zelfs op z'n tijd best een DB-killer gebruiken...

Edit: Maakt deze demper dan zo weinig geluid? Anders als je popnagels hebt, iets inkorten en dan krijg je ook meer herrie :Y
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij is dit een mechanisch gedempte demper, dus met schotten. Heb ook zoiets van Laser, een Laser Pro D'Or. Heeft ook E-keur en alles, en zit vol met schotten :P komt nauwelijks geluid uit. Enige optie is een paar gaten in de schotten boren (heb ik ook gedaan), alhoewel dat niet heel veel uit maakt, of een andere demper kopen (dat heb ik uiteindelijk maar gedaan).
 
Terug
Bovenaan Onderaan