Hoe doen jullie dat toch ?!

IzZa

Die hard MF'er
8 mrt 2004
928
0
Alkmaar
HAI!

Ik vraag me af hoe jullie de broek in de laars kunnen krijgen. Dat zit toch niet comfortabel? Ik heb zelf Vertebra II gekocht en vandaag had ik ze voor het eerst aan. Maar als ik mijn leren broek erin wil doen gaat hij echt moeilijk dicht en knelt best erg.

Is dit gewoon een kwestie van "inlopen" of is het niet goed?

Niets geen last van en je kunt de vertebra 2 ook nog verstellen aan de bovenkant. (heb zelf ook vertebra 2 laarzen).

Heb jij de laars niet geprobeerd met je leren broek aan dan???

Of je broek is te lang.

moet je zo'n pak kopen als Rossi heeft :P

rossi.jpg

die heeft z'n laarzen in z'n broek zitten...

gewoon korte broek aan.

ideaal, lijkt wel of kortebroeken speciaal voor op de motor zijn uitgevonden.

HAI!

Ik vraag me af hoe jullie de broek in de laars kunnen krijgen. Dat zit toch niet comfortabel? Ik heb zelf Vertebra II gekocht en vandaag had ik ze voor het eerst aan. Maar als ik mijn leren broek erin wil doen gaat hij echt moeilijk dicht en knelt best erg.

Is dit gewoon een kwestie van "inlopen" of is het niet goed?

Dan is je broek te lang ;) Harde scheengedeelte moet er precies boven vallen...

mijn broek valt over mijn laarzen,komt omdat ik altijd met lieslaarzen rijd.
probeer daar maar eens je broek inte krijgen :+

Het is eigenlijk ook niet de bedoeling dat je dat ding erin stopt, want als het regent, krijg je je poten nat...
Geldt hetzelfde voor je handschoenen.

klinkt misschien heel stom, maar ik heb alles in 1 keer gekocht (laarzen en pak) en heb toen dus ook laarzen gepast met de leren broek erin, en ik kreeg de rits ook niet dicht

toen kwam de verkoper met een ander paar laarzen, zelfde maat, zelfde laars, maar een ander paar.. en Voila, als gegoten

zijn verhaal was dat die ritsen er met de hand worden ingezet en dus bij het ene paar ruimer is dan bij het andere paar

weet niet of het waar is maar bij mij werkte het i.i.g.

Broek over m'n laarzen.. dat knelt pas ;(
Maar om een serieus antwoord te geven.. wat voor broek heb je, want in principe kun je zonder probleem je broek in je laarzen dragen zonder dat het knelt.

Ik begon ook al het idee te krijgen dat ik al die jaren voor l*l gereden had met mijn broek en mijn mouwen in mijn laarzen en in mijn handschoenen, maar het valt gelukkig nog wel mee. Mijn vriendin draagt wel de broek over de laarzen, anders heeft ze haar sliders in haar laarzen zitten, i.v.m haar lengte. Maarja dat kan gewoon niet anders. Dit is trouwens de 1e keer dat ik zie dat Rossi zijn broek over zijn laarzen draagt, is me nooit opgevallen. Natte voeten heb ik overigens nog nooit gehad.(ik rij nooit in de regen) })

Gewoon je kortebroek aan doen, hele probleem opgelost, of slippers aandoen
(met van die stokkies tussen je tenen), heb je ook geen probleem meer.... :X

ligt beetje aan je pak, soms zit er nog bescherming in je pak ter hoogte waar je laars over zou moeten vallen. dan past het dus niet. probeer het eroverheen te doen. als dat niet lukt, heb je een probleem

of te dikke kuiten :p

Terug
Bovenaan Onderaan