Hoe doen jullie dat?

Status
Niet open voor verdere reacties.

SiRoj

MF veteraan
9 sep 2007
5.412
1
Hengeloow
Hey mensen,

Ik heb een probleem.. Af en toe heb ik last van gasproductie en dat moet er dan uit.. Nu ga ik zelf altijd even staan op mijn stepjes als ik een windje laat, maar hoe doen jullie dat? Ik vind op de stepjes staan nml nogal gevaarlijk als ik 50 rijd... Of laten jullie nooit scheten op de motor?

Ik kan me best bedenken dat de mensen achter mij zich afvragen wat ik toch in godsnaam doe :?
 
Ik kan me best bedenken dat de mensen achter je vanzelf merken wat je in godsnaam doet....
 
Hey mensen,

Ik heb een probleem.. Af en toe heb ik last van gasproductie en dat moet er dan uit.. Nu ga ik zelf altijd even staan op mijn stepjes als ik een windje laat, maar hoe doen jullie dat? Ik vind op de stepjes staan nml nogal gevaarlijk als ik 50 rijd... Of laten jullie nooit scheten op de motor?

Ik kan me best bedenken dat de mensen achter mij zich afvragen wat ik toch in godsnaam doe :?

Op verzoek SiRoj verwijderd.
 
Laatst bewerkt:
Ik doe dat zo :)


Edit, beetje toelichten. Doordat de druk van het zadel af gaat is het simpel :Y
Klein beetje kracht erbij en weg is ie *D
 
Laatst bewerkt:
ik wacht op een mooie bocht, dan hangt de helft van mij kont toch naast het zadel.
Dan glipt die er mooi vantussen :z
 
Is gewoon de natuur, en het is lucht. Niks mis mee toch.

Gewoon lekker ontspannen :] , en alles dat daarbij hoort.


En oh ja: :W
 
Hey mensen,

Ik heb een probleem.. Af en toe heb ik last van gasproductie en dat moet er dan uit.. Nu ga ik zelf altijd even staan op mijn stepjes als ik een windje laat, maar hoe doen jullie dat? Ik vind op de stepjes staan nml nogal gevaarlijk als ik 50 rijd... Of laten jullie nooit scheten op de motor?

Ik kan me best bedenken dat de mensen achter mij zich afvragen wat ik toch in godsnaam doe :?

Klopt ook, onder de 150 is het ook gevaarlijk om op de steppen te gaan staan, boven de 150 is de motor meer stabiel.

Zelf gooi ik enkel m'n kont een beetje omhoog, als een soort van jet-propulsion zeg maar, scheelt aardig in het accelereren. Enkel de mensen achter me schrikken soms van de rookpluim die ik dan achter laat.

Denk dat de meeste mensen denken dat je ff je benen strekt. duhh

:+
 
Laatst bewerkt:
Dat lijkt me dus ook een ideale oplossing, alleen durf ik niet zo plat te gaan, want dan is de kans alleen maar groter om onderuit te gaan, daarnaast vind ik het gevaarlijk voor andere weggebruikers!
Dan is er nóg wel een oplossing. Werkt hetzelfde, maar hoef je niet plat voor.
Ideaal voor snelwegen ook :Y

full


En je kramp is weg :')
 
Laatst bewerkt:
Ik heb daarvoor een apart slangetje gekoppeld die van me zitvlak (soort van ventiel in me broek) naar me blok gaat zodat ik een extra boost heb in de verbrandingskamer. En vlammen dat me kawa doet. Fokking niet meer normaal. Op bruine bonen gassen loopt die zelfs 5 km/u harder.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan